فروش و تعویض قاب سوئیچ و ریموت بی ام و

 تعویض قاب سوئیچ بی ام و_تعویض قاب ریموت بی ام و_تهران سوئیچ

تعویض قاب سوئیچ ریموت و کلید بی ام و یکی دیگر از خدمات تخصصی مرکز تهران سوئیچ می باشد . تعویض قاب ریموت و سوئیچ بی ام دبلیو 528 و X3 و X4 و اتاق 1 و 3 و 4 و 5 و 6 و 7 و نیز سری X و هم چنین خودروهای E46 و E60 و E90 در مرکز کاملا ساپورت می گردند . تلاش و دغدغه مرکز بر این است که همواره بهترین قاب همراه با پرس خوب و محکم تهیه و در اختیار هم وطنان عزیز قرار دهد . بدیهی است قابهای ارائه شده همراه با لوگوی بی ام و می باشند . اقدام دیگر مرکز در موازات تعویض قاب سوئیچ و ریموت ، تعویض باتری و تراش تیغه کلید می باشد . ( لطفا جهت مشاهده تجهیزات مرکز به صفحه ساخت ریموت بی ام و مراجعه بفرمائید )

تعویض قاب سوئیچ و ریموت بی ام و سیستم های کلیدی

تعویض قاب کلید سوئیچ و ریموت بی ام و

خودروهای E46 و E60 و X3 اتاق قدیم در این دسته قرار می گیرند . این طرح از سوئیچ های بی ام و به طرح الماسی ( دیاموند ) مشهور هستند . تیغه این سوئیچ ها با توجه به حساسیت کار می بایست بسیار دقیق ، تراشیده گردد . در این مرکز تراش تیغه نیز با دستگاه تمام اتومات پیشرفته ایتالیا انجام می گردد . مرکز تلاش می کند همواره قابهایی را در اختیار هم وطنان عزیز قرار دهد که پلاستیک نرم و قابل انعطاف داشته باشد و پرس و خار نگه دارنده قاب حین تعویض باتری ریموت دچار آسیب نگردد .

تعویض قاب سوئیچ و ریموت بی ام و سری E

تعویض قاب سوئیچ و ریموت بی ام وتعویض قاب ریموت و سوئیچ بی ام و اتاق 7

خودروهای E90 ( اتاق 3 و 5 ) و بعضی مدلهای سری X و نیز Z4 و هم چنین اتاق 1 3 5 6 در سری E جزو این دسته ها هستند ( تصویر راست ) . قاب های موجود در مرکز دارای کیفیت و پرس خوب و بدون درز باز از بقل می باشند . معمولا قاب این گونه ریموت ها با چسب مخصوص در کمپانی بی ام و پرس و آب بندی می گردند . لذا خارج نمودن برد مستلزم شکافتن پوسته و نیز دقت بیشتر دارد که هر گونه بی دقتی قطعا موجب آسیب به برد و میکروچیپ داخل آن گردیده و جایگزین کردن آن در برخی مدل ها مستلزم پرداخت وقت و هزینه بالا می باشد ، لذا توصیه میگردد اگر تجربه ای در این زمینه ندارید ، شخصا اقدام به شکافتن و تعویض قاب و باتری داخل ریموت ننمائید . ریموت های اتاق 7 به شکل سمت چپ می باشند که شکل منحصر به فردی دارند . تعویض قاب و باتری ریموت بی ام و اتاق 7 نیز در مرکز انجام می گردد . باتری هر دو مدل به صورت شارژی می باشند که جهت کسب اطلاعات و کارائی آن لطفا صفحه تعویض باتری شارژی ریموت بی ام و را مطالعه بفرمائید

تعویض قاب ریموت و سوئیچ بی ام و سری F

تعویض قاب سوئیچ و ریموت بی ام و x3 و x4 و 528

خودروهای نسل جدیدتر بی ام و سری F می باشند . خودروهای X3 و X4 و 528 و سایر اتاق 5 و 3 و نیز برخی مدلهای اتاق 7 از سال 2009 به بالا در این دسته قرار می گردد . تعویض قاب و باتری این گونه ریموت ها نیز در مرکز به صورت تخصصی همراه با تراش کلید اضطراری داخل آن انجام می گردد . این قابها به صورت سه دکمه و چهار دکمه می باشند . سه دکمه برای ریموت های سری X و چهار دکمه برای اتاق 5 و 3 ، دقت کنید هر مرکزی پس از تعویض قاب موظف هست تیغه داخل آن را تراش بزند . این تیغه کاربردهای حیاتی و مهمی در مواقع اضطراری دارد . جهت آگاهی از کارائی تیغه اضطراری و نحوه تعویض باتری آن لطفا به صفحه روش تعویض باتری ریموت بی ام و مراجعه بفرمائید

صفحه ساخت سوئیچ بی ام و

صفحه ساخت ریموت هیوندا

صفحه ساخت ریموت کیا

اگر مطلب برای شما مفید بود لطفا نظر خود را کامنت بفرمائید
مرتضی طباطبایی : بی ام سری ۱
0 0
نظر شما چیست ؟
نام شما :