تعویض قاب و باتری ریموت و سوئیچ بی ام و

 

روش تعویض باتری ریموت و سوئیچ بی ام و

یکی از خدمات مرکز تهران سوئیچ ، تعویض قاب و باتری ریموت و سوئیچ بی ام و می باشد . روش زیر نحوه تعویض باتری ریموت بی ام و 528 و X3 و X4 می باشد که بیشترین در سری F هستند . جهت تعویض باتری ریموت بی ام و سری F ابتدا مطابق فلش شکل سمت راست ، ضامن نگه دارنده را که حالت فنری دارد فشار داده و تیغه اضطراری را بیرون بکشید . در تصویر سمت چپ دایره آبی رنگ فرکانس ریموت شما می باشد ، در قسمت نشان داده شده با پیکان قرمز می بایست تیغه را وارد نمائید

تعویض قاب باتری ریموت و سوئیچ بی ام وتعویض قاب باتری سوئیچ و ریموت بی ام و

پس از وارد کردن تیغه آن را به سمت پایین اهرم کنید تا کاور در پوش باتری از بدنه فاصله بگیرد . البته می توانید پیچ گوشتی دو سوی ریز و یا فازمتر را بین کاور و بدنه قرار داده اهرم نمائید تا در پوش خارج گردد

تعویض باتری و قاب سوئیچ و ریموت بی ام وتعویض باتری و قاب ریموت و سوئیچ بی ام و

همانطور که ملاحظه می فرمائید باتری سوئیچ بی ام و سری F از نوع 2450 سکه ای میباشد که قابلیت شارژ ندارد و نیز باتری فابریک ریموت بی ام و سری F پاناسونیک اصلی با طول عمر بالا می باشد

تعویض باتری قاب ریموت سوئیچ بی ام و

 

نقش جایگاه اضطراری و روشن نمودن خودرو توسط تیغه اضطراری

 

کیلس جایگاه اضطراری بی ام و

قبل از اینکه به بحث در رابطه با جایگاه اضطراری بپردازیم می بایست کاربرد تیغه اضطراری را توضیح دهیم . این کلید مکانیکی داخل ریموت در مواقع خرابی باتری ریموت خودرو به کمک راننده آمده و می تواند کمکی جهت روشن نمودن خودرو باشد . در مواقع خرابی یا دشارژ باتری ریموت بی ام و ، عملا کی لس متوجه حضور ریموت نمیشود و درب خودرو با گرفتن سنسور دستگیره باز نمی گردد . دکمه های ریموت هم به علت فقدان انرژی باتری ، سیگنالی ارسال نمی نمایند و نمی توان درب خودرو را با ریموت باز نمود ، اما تکلیف چیست؟ خوشبختانه تیغه اضطراری به کمک راننده آمده و می توان درب خودرو را با آن باز نمود .

پس از بازگشایی درب خودرو ، با فشار دادن دکمه استارت ، ماشین عکس العملی نخواهد داشت ، با قرار دادن ریموت بر روی جایگاه اضطراری خودرو سیگنال ریموت را دریافت کرده و با فشار دادن پدال ترمز و دکمه استارت خودرو روشن می گردد . در واقع این قسمت آنتن گیرنده سیگنال ارسالی توسط ریموت خودرو می باشد . این قسمت مطابق شکل بالا کنار قاب فرمان می باشد و با عکس کلید مشخص می گردد

بنابراین تراش تیغه اضطراری می بایست در موازات با کددهی ریموت بی ام و صورت پذیرد و تحویل ریموت یدک کدهی شده با تیغه خام کارائی کامل یک سوئیچ را نخواهد داشت . در صورت ضعف باتری ریموت خودرو ، پشت آمپر خودرو اروری مبتنی بر پایین بودن انرژی باتری نمایان می گردد که توصیه می گردد به محض رویت اقدام به تعویض باتری ریموت نمائید . بهترین باتری موجود در بازار دوراسل می باشد . جهت تعویض باتری سوئیچ بی ام و توصیه می گردد همواره یک باتری یدک داخل خودرو ذخیره داشته باشید

جهت مشاهده تجهیزات و خدمات مرکز لطفا صفحه ساخت سوئیچ بی ام و را دنبال بفرمائید

صفحه ساخت سوئیچ هیوندا

صفحه ساخت سوئیچ کیا

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :