ساخت سوئیچ پورشه_ساخت ریموت پورشه_تهران سوئیچ
یکی از خدمات کاملا برجسته و تخصصی تهران سوئیچ ، ساخت کددهی و پروگرام کلید ، ریموت و سوئیچ یدک پورشه می باشد . خودروی پورشه یکی از لوکس ترین ماشینهای صنعت خودروسازی آلمان و بیشترین خودروی پورشه ایران ، کاین ، ماکان ، پانامرا ، باکستر ، کیمن ، کررا ( 911 ) می باشد . خودروهای پورشه ایران در دو مدل کلیدی و کیلس وارد و ارائه می گردند . بی شک ساخت سوئیچ پورشه اقدامی است کاملا تخصصی و حرفه ای و نیاز به داشتن تجهیزات پیشرفته و به روز می باشد . ساخت کلید پورشه سیستم های کلیدی ( خودروهای کررا کیمن و باکستر ) در مرکز به صورت تخصصی و ساخت ریموت پورشه سیستم های کیلس از 2010 به بعد نیز از خدمات تخصصی مرکز تهران سوئیچ می باشد . کددهی سوئیچ پورشه نیاز به تخصص دقت و تجربه کاری بالا دارد و اقدامی است کاملا تخصصی که می بایست با بهترین تجهیزات پروگرام ریموت پورشه انجام گردد . یکی از دغده های مرکز تهران سوئیچ ، تهیه تجهیزات مدرن و به روز دنیا جهت کار بر روی این خودرو می باشد و مرکز با بهره گیری از بهترین و مدرن ترین تجهیزات اقدام به کددهی ریموت پورشه می نماید . عزیزان مقیم در شهرستان عنایت داشته باشند کپی ریموت پورشه صرفا با ارسال ریموت یدک خودرو غیر ممکن می باشد ، هیچ تجهیزاتی در دنیا نمی تواند صرفا از ریموت پورشه کپی برداری نماید ، جهت پروگرام سوئیچ پورشه ، کار بر روی خودرو الزامی می باشد . قیمت و هزینه ساخت سوئیچ و ریموت پورشه بسته به نوع خودرو و اصلی و یا چینی بودن ریموت متفاوت می باشد ، عزیزان می بایست با مرکز تماس و مشاوره حاصل نمایند
منوی انتخاب برند خودروهای وارداتی
خدمات مرکز تهران سوئیچ برای خودروی پورشه که در ادامه توضیحات کاملی ارائه می گردد :
1_ساخت و کپی سوئیچ پورشه سیستمهای کلیدی خودروهای کررا ( 911 ) باکستر و کیمن
2_ساخت و کپی ریموت پورشه سیستمهای کیلس ، خودروهای کاین ماکان پانامرا مدلهای اسمارت ( هوشمند ) به صورت کاملا تخصصی
3_بازگشایی و بازنمودن درب خودروی پورشه در محل با به کارگیری ابزار مخصوص به صورت کاملا حرفه ای از قفل درب
4_تعویض قاب و باتری سوئیچ و ریموت پورشه
5_روشن کردن خودروی پورشه در محل برای ماشینهای فاقد سوئیچ و ساخت سوئیچ یدک پورشه به صورت تخصصی
6_تراش کلید و سوئیچ پورشه با cnc پیشرفته با دقت فوق العاده
7_حذف پاک و غیر فعال نمودن سوئیچ و ریموت خودروی پورشه جهت جلوگیری از سرقت خودرو
کپی و کددهی سوئیچ و ریموت پورشه کاین
ساخت سوئیچ پورشه کاین سیستم های کلیدی
یکی از خودروهای محبوب و پرفروش پورشه ، خودروی کاین می باشد . نسل اول این خودرو از سال 2003 تا 2010 تولید گردیده است . سیستم سوئیچ این خودرو به صورت کلیدی و همراه با ریموت 3 و بعضا 4 دکمه ارائه می گردد . ساخت کلید پورشه کاین مدلهای کلیدی به صورت کاملا تخصصی در مرکز انجام می گردد . از سال 1995 به بعد ، اولین خودروی هشت سیلندر ارائه شده توسط پورشه ، خودروی کاین بود که در سال 2003 تولید و عرضه گردید . نکته جالب در رابطه با سوئیچ پورشه کاین کلیدی ، دیزاین منحصر به فرد آن می باشد که انحصاری برای کاین طراحی گردیده است
ساخت ریموت پورشه کاین سیستمهای کیلس
نسل دوم این خودرو از سال 2011 آغاز و تا سال 2017 ارائه می گردید . خودروی نسل دوم نیز از خودروهای پرطرفدار بازار ایران می باشد . این خودرو کمی از نسل اول بزرگ حجم تر اما سبک تر ( حدود 250 کیلو ) تولید گردیده است . سیستم تهویه هوا و کولر این خودرو پیشرفته و مجهز به ریموت کنترل های جکهای جهانی درب پارکینگ می باشد . از آپشنهای این خودرو نسبت به مدل قبل می توان به اضافه نمودن پاور سانروف ، حافظه صندلی راننده ، سیستم تشخیص مسیر صوتی و ... اشاره نمود . این خودرو کیلس می باشد . کددهی ریموت پورشه کاین مدل کیلس به صورت تخصصی در مرکز انجام می گردد . در سال 2013 کاین رکورد جابه جایی ایرباس A380 فرانسوی را به فاصله 42 متر جابه جایی بیشتر شکاند که این رکورد قبلا متعلق به نیسان پاترول بود . نسل سوم این خودرو از سال 2017 آغاز و ارائه می گردد
ساخت ریموت پورشه پانامرا_ساخت سوئیچ پورشه پانامرا
یکی از خودروهای سدان وعظیم الجثه پورشه ، خودروی پانامرا می باشد که در دو مدل 970 ( 2010 تا 2016 ) و 971 ( از 2017 ) تولید و ارائه می گردد . موتور این خودرو پرقدرت و در دو مدل شش و هشت سیلندر تولید می گردد . موتور این خودرو در شهر استوتگارت آلمان و بدنه آن توسط کمپانی فولکس واگن تا 2016 تولید گردیده است . در سال 2011 این خودرو به صورت توربو و بنزینی و در سال 2013 نسل هیبریدی به مجموعه اضافه و در بازارهای جهانی ارائه گردیده است . سرعت خودروی مدل توربوی 8 سیلندری با حجم 4.8 لیتری ، حدود 306 کیلومتر در ساعت می باشد . سوئیچ پورشه پانامرا تماما به صورت کیلس می باشد
ساخت ریموت پورشه ماکان_ساخت سوئیچ پورشه ماکان
خودروی ماکان یکی دیگر از خودروهای شاسی بلند ، لاکچری و البته مدرنتر و جدیدتر کمپانی پورشه می باشد که در سال 2014 معرفی گردیده است . فروش و تولید رسمی این خودرو به سال 2015 برمی گردد . این خودرو هم شاسی با خودروی آئودی Q5 می باشد ، اما موتور ، جعبه دنده ، کمک فنر و طراحی داخلی و خارجی این خودرو منحصر به فرد برای پورشه ماکان است . این خودرو در حجم موتور چهار و شش سیلندر و در مدلهای متنوعی ارائه می گردد . خودروی ماکان عموما به صورت low option می باشد و سوئیچ پورشه ماکان معمولا فاقد کی لس است . واردات این خودرو در ایران از سال 2015 تا 2018 می باشد
ساخت سوئیچ پورشه باکستر_ساخت ریموت پورشه باکستر
یکی از خودروهای دو سرنشین و اسپورت پورشه ، خودروی باکستر می باشد که در چهار نسل تولید و عرضه می گردد . اولین تولید این خودرو ( پورشه 986 ) به سال 1996 برمی گردد و تولید دوم آن ( پورشه 987 ) در سال 2005 با موتور قوی تر آغاز گردید و نسل سوم آن در سال 2012 ( پورشه 981 ) در نمایشگاه جنوا موتور ، رونمایی گردیده است . از سال 2016 دو خودروی پورشه باکستر و کیمن در هم ادغام و نسل چهارم این خودرو ، پورشه 718 معرفی ، تولید و عرضه می گردد . ریموت این خودرو هم به صورت کلیدی و هم کیلس در ایران موجود می باشد . نام این خودرو برگرفته از موتور آن است ( موتور بوکسری ) که یک موتور پیستونی و مسطح می باشد
ساخت سوئیچ پورشه کیمن_ساخت ریموت پورشه کیمن
یکی دیگر از خودروهای اسپورت و دو در پورشه ، خودروی کیمن می باشد . اولین تولید خودروی کیمن به سال 2006 برمی گردد . این خودرو ، اتومبیل استخراج شده و هم سیستم با خودروی باکستر می باشد . بیشتر تولید این خودرو در فنلاند توسط کمپانی والمت خودرو انجام گردیده و در سال 2012 این همکاری پایان یافت . پورشه کیمن نیز در 4 نسل و در حجم موتور 4 و 6 ارائه می گردد . این خودرو نیز هم به صورت کلیدی و کیلس در بازار موجود می باشد . سیستم کیمن و باکستر بسیار به هم نزدیک می باشند . پورشه کیمن در ایران کمیاب و بیشتر در مدلهای 2012 در ایران یافت می گردند
ساخت سوئیچ پورشه کررا 911 _ساخت کلید پورشه کررا 911
خودروی 911 جزو قدیمی و با سابقه ترین تولیدات کمپانی پورشه می باشد . اولین تولید این خودرو در سال 1963 می باشد . مهمترین تولید 911 ، پورشه 996 در سال 2001 تا 2005 می باشد که با موتورهای توربو ارائه می گردند . نسل بعدی این خودرو پورشه 997 می باشد که در سال 2005 جایگزین خودروی 996 گردید و تولید آن تا سال 2012 ادامه داشت . این خودروها در سه مدل 4 و 4S و GTS و TURBO تولید و عرضه گردیده است . نسل جدیدتر خودروی کررا از سال 2012 تا 2019 خودروی 991 می باشد و نسل آخر خودروی 992 از سال 2019 روانه بازار گردیده است . این خودرو نیز مانند باکستر و کیمن در دو مدل کلیدی و کیلس ارائه می گردد
تعویض و فروش قاب رنگی ریموت و سوئيچ پورشه
قاب ریموت پورشه در رنگهای متفاوتی ارائه می گردد . معمولا رنگ ریموت اورجینال اولیه با رنگ ریموت خودرو ست و یکسان می باشد . این قاب ها به رنگهای قرمز ، زرد ، سفید ، آبی و مشکی ارائه می گردد . در صورتی که نیاز به قاب رنگی جهت تنوع دارید با مرکز ما در ارتباط باشید
چند مطلب مهم با مالکین محترم خودروی پورشه
خودروی فاقد سوئیچ : دارندگان محترم خودروی پورشه در نظر داشته باشند کپی سوئیچ پورشه در زمان داشتن یک سوئیچ یدک ، نسبت به زمانی که خودرو فاقد سوئیچ می باشد ساده و سریع تر و بالطبع با هزینه های کمتر ارائه می گردد . ساخت کلید پورشه باکستر کیمن و 911 ( کررا ) باتوجه به کلیدی بودن این خودروها بسیار بسیار ساده تر از زمانی است که سوئیچ این خودروها کاملا گم و یا مفقود می گردند . روشن نمودن خودروهای باکستر کررا و کیمن و کلا سیستم های کلیدی پورشه ، بسیار عمل مشکل و پیچیده ای می باشد که مالکین محترم می بایست این مطلب مهم را همیشه در نظر داشته باشند . کپی ریموت پورشه کیلس نیز هرچند نسبت به سیستمهای کلیدی نیاز به زمان بیشتری دارد ، اما در حالت گم شدن و از دست رفتن تمام سوئیچ ها در مرکز به صورت تخصصی انجام می گردد .
کددهی ریموت پورشه کیلس همرا با تراش کلید اضطراری به صورت کامل : کلید اضطراری چیست ؟ شاید مالکین محترم خودروی پورشه با کلید اضطراری و کارائی آن آشنایی نداشته باشند . در نظر بگیرید جهت ساخت ریموت پورشه ماکان و یا کاین کیلس به مرکزی مراجعه نموده اید و مرکز پس از اتمام کار ، تعمیرکار تیغه داخل ریموت کیلس را تراش نمیزند و متاسفانه اکثر مالکین هم از کارائی آن مطلع نیستند . این امر در مرکز تهران سوئیچ با دستگاه تمام اتومات به صورت دقیق و تخصصی انجام می گردد و کارائی و نحوه استفاده از این تیغه پس از اتمام کار به مالکین محترم آموزش داده می شود . مراکزی که اقدام به کددهی سوئیچ پورشه می نمایند و کلید داخل ریموت را تراش نمیزنن ، نسبت به کار خود تعهدی ندارند
پیدا کردن نیروی متخصص در شهرستان و جاده های بین راهی : همانطور که قبلا اشاره گردید ، پروگرام سوئیچ پورشه نیاز به تخصص و هم چنین تجهیزات گران قیمت و لوکس دارد...در نظر بگیرید عازم سفر هستید و سوئیچ خودروی پورشه شما در شهرستان یا مسیرهای بین راهی گم و یا مفقود می گردد . تکلیف چیست ؟ آیا در شهرستان به مانند کلان شهرها نیروی متخصص جهت کددهی ریموت پورشه یافت می گردد ؟ حتی در محدوده خارج از تهران در کلان شهرهایی مانند مشهد و اصفهان و...چطور؟
در برخی موارد بازگشایی و بازکردن درب خودروی پورشه در شهرستان غیر ممکن و بارها مالکین از شهرستان جهت بازنمودن درب خودروی آلمانی با مرکز تماس حاصل می نمایند . پس اگر سوئیچ یدک ندارید روال درست و منطقی ، اقدام جهت ساخت سوئیچ یدک پورشه می باشد که بتوان در مواقع ضروری از آن استفاده نمود . قطعا این امر در وقت و هزینه های شما صرف جویی خواهد نمود
ساخت ریموت پورشه اورجینال و اصلی : متاسفانه با گسترش صنعت چین در بازار جهانی ، ریموتهای چینی پورشه هم تولید و ارائه می گردند . ساخت ریموت پورشه در دو مدل چینی و اورجینال توسط مرکز انجام و ارائه می گردد ، اما قبل از پروسه کددهی ، قطعا این امر به مالکین محترم ، اطلاع رسانی می گردد . قبل از خریداری ریموت یا اقدام جهت کددهی سوئیچ پورشه ، جهت اطلاع از اصلی و اورجینال بودن ریموت می بایست با مرکز تماس حاصل نمائید . کیفیت قاب و پوسته اصلی و شماره سریال حک شده کمپانی در پشت ریموت اورجینال کاملا مشهود و قابل تشخیص می باشد
خدمات ضعیف با هزینه های ارزان تر : پورشه یکی از معتبر ترین برندهای خودروسازی دنیا می باشد و حتی در خود آلمان نیز یک برند لوکس به شمار می رود . با توجه به جایگاه و تجهیزات به کار رفته در این خودرو ، هرگونه خدمات و تجهیزات مورد استفاده جهت کددهی ریموت پورشه می بایست مدرن ، بهترین و به روز ترین در این زمینه باشند . توصیه مرکز به مالکین عزیز این است که خودروی خود را فدای هزینه های کمتر و با کیفیت پایین تر ننمایند . اشخاصی غیر متعهدی هستند که با تجهیزات ضعیف اقدام به ساخت ریموت یدک پورشه می نمایند . قطعا راندمان و کیفیت فرآیند کددهی با تجهیزات ضعیف تر ، با تجهیزات قوی قابل مقایسه نخواهد بود
تراش کلید و سوئیچ پورشه با دستگاه تمام اتومات ایتالیا
یکی از خدمات تخصصی مرکز ، تراش تیغه و کلید پورشه با CNC پیشرفته ایتالیا می باشد . این دستگاه قدرتمند ، قادر است تنها از طریق کد کلید بدون داشتن هیچ الگویی از دنده ها ، تیغه سوئیچ پورشه را ظرف چند ثانیه با دقت کمپانی تراش بزند . با توجه به حساسیت کار و ظرافت دندهای تیغه سوئیچ ، مخصوصا برای سیستم های کلیدی ، نیاز هست این فرآیند با دستگاه تمام اتومات انجام گردد . هر چند با دستگاه های نیمه اتومات هم می توان این عمل را انجام داد ، ولی هر گونه تراش بی دقت با دستگاه غیر دقیق مالک را با مشکل مواجه خواهد نمود . کپی سوئیچ پورشه با دستگاه نیمه اتومات زمانی امکان پذیر هست که یک نمونه از کلید خودرو داشته باشیم ، در مواقع از دست رفتن سوئیچ های خودرو این اقدام با دستگاه نیمه اتومات غیر ممکن هست . در مواقعی که سوئیچ ها مفقود گردد ، مرکز پس از بازگشایی درب با کد کلید به دست آمده از خودرو اقدام به تراش کلید خودروی پورشه می نماید
بازنمودن درب خودروی پورشه با ابزار تخصصی و مخصوص
در صورتی که ریموت و یا سوئیچ را داخل صندوق عقب جا گذاشته اید و یا دسترسی به آن ندارید و یا بنا به هردلیلی سوئیچ خودرو را مفقود نموده اید ، مرکز پس از استعلام هویت مالک با کارت شناسایی این عمل را به صورت تخصصی ( ظرف ده دقیقه ) انجام می دهد . بازگشایی درب پورشه اقدامی است که قطعا می بایست با ابزار مخصوص این عمل انجام گردد . این فرآیند از قفل درب مانند یک کلید انجام می گردد و هیچ گونه آسیبی ( حتی یک درصد ) متوجه قفل درب نخواهد بود . پس از باز کردن درب پورشه ، در صورت از دست رفتن تمام سوئیچها مرکز اقدام به پروگرام سوئیچ پورشه نموده و در سیستمهای کیلس یک عدد سوئیچ یدک همراه با تیغه تراش خورده داخل ریموت کیلس به صورت کامل تقدیم مالک می گردد
کددهی سوئیچ پورشه با پروگرامر پیشرفته اورجینال
مالکین محترم دقت بفرمایند هر گونه اقدام جهت پروگرام سوئیچ پورشه می بایست با دستگاه های اورجینال و برنامه نویسی شده انجام گردد . هرگونه اقدام با تجهیزات چینی ، قطعا برای مرکز غیر قابل قبول می باشد . مرکز از تجهیزاتی جهت ساخت سوئیچ پورشه استفاده می نماید که اولا اورجینال باشد و در ثانی مجرب و امتحان شده باشند . تجهیزات چینی عموما کپی برداری شده از نمونه اصلی می باشند و برای پروگرام و کددهی سوئیچ پورشه مناسب نمی باشند . کیفیت خدمات ارائه شده تجهیزات چینی با دستگاه های اورجینال نیز ، قطعا متفاوت خواهد بود ، چرا که روند استخراج اطلاعات این دو از خودرو متفاوت می باشد .
پاک حذف و غیر فعال نمودن ریموتهای مفقودی خودروی پورشه
هرگاه خودرویی با یک سوئیچ خریداری می گردد ، مالک با دغدغه و چالش ریموت و یا سوئیچ یدک مواجه هست...تمام خودروها با دو عدد سوئیچ و یا ریموت از کمپانی ترخیص می گردد . اگر به تازگی خودروی پورشه ای خریداری نموده اید و مالک قبلی از ارائه سوئیچ یدک خودداری می نماید ، نیاز به ساخت سوئیچ یدک پورشه و نیز پاک نمودن ریموتهای قبلی دارید
گاهی اوقات سوئیچ های خودرو ، گم و یا مفقود می گردد که پاک کردن ریموت پورشه مفقودی در این مواقع مطلب مهم تری می باشد و مالکین محترم می بایست این مطلب را جدی گرفته نسبت به پاک کردن سوئیچ پورشه مفقود شده اقدام نمایند . پاک نمودن ریموت پورشه مفقودی با بقیه خودروهای آلمانی متفاوت می باشد و نیاز به زمان بیشتری است . جهت حذف نمودن ریموت پورشه نیاز به کار بر روی خودرو داریم . در صورت حذف کردن سوئیچ گم شده ، بعد ها اگر سوئیچ مفقود شده را پیدا نمودید ، مرکز به راحتی می تواند سوئیچ پیدا شده را دوباره به سیستم معرفی و پروگرام نماید . بدیهی است این اقدام نیاز به زمان کمتری نسبت به بار اول دارد . مرکز آماده ارائه خدمات به هم وطنان عزیز در این زمینه به صورت تخصصی می باشد
روشن نمودن خودروی پورشه فاقد سوئیچ در محل
در صورت از دست رفتن تمام سوئیچ و یا ریموتهای خودروی پورشه شما ، مرکز آماده ارائه خدمات به صورت تخصصی در محل می باشد . جهت ساخت ریموت یدک پورشه ، حضور مالک با ارائه کارت شناسایی معتبر در محل الزامی است . مالکین محترم دقت نمایند ساخت سوئیچ پورشه برای سیستم های کلیدی فاقد سوئیچ ( مانند باکستر و کررا ) به مراتب دشوار تر از سیستمهای کیلس می باشد . ساخت ریموت پورشه کاین پانامرا و ماکان کیلس در صورت از دست رفتن تمام سوئیچ ها توسط مرکز به صورت تخصصی و قطعی انجام می گردد . پس از پروگرام ریموت پورشه سیستمهای کیلس ، تراش کلید داخل ریموت به صورت تخصصی انجام و یک سوئیچ کامل همراه با تیغه تراشیده شده تقدیم مالک می گردد
صفحه ساخت سوئیچ بنز
صفحه ساخت سوئیچ بی ام و
منوی اصلی صفحه ساخت سوئیچ خودرو