ساخت و کددهی سوئیچ و ریموت بی ام و X3

 

ساخت سوئیچ بی ام و X3_ساخت ریموت بی ام و X3_تهران سوئیچ

یکی از خدمات مرکز تهران سوئیچ برای خودروی بی ام دبلیو ، ساخت پروگرام و کددهی کلید ریموت و سوئیچ یدک بی ام و X3 می باشد . این خودرو در مدلهای تا سال 2010 به صورت کلیدی  (E83) و از 2011 به بالا در زیر گروه F و به صورت اسمارت کی لس می باشد (F25) . ساخت سوئیچ بی ام و X3 از سال 2006 تا سال 2010 ( سیستمهای کلیدی ) به صورت تخصصی و ساخت ریموت بی ام و X3 مدل های هوشمند در سری F در مرکز تهران سوئیچ با تجهیزات پیشرفته و مدرن به صورت کاملا تخصصی انجام می گردد . خدمات و تجهیزات مرکز جهت کددهی ریموت بی ام و X3 با توجه به تنوع سیستم ایموبلایزر این خودرو در دو زیر گروه E و F متفاوت می باشد . جهت پروگرام ریموت بی ام و X3 در هر دو مدل نیاز به کار بر روی خودرو داریم ، بنابراین با فرستادن سوئیچ این دو خودرو امکان پروگرام امکان پذیر نمی باشد مگر با فرستادن کامپیوتر خودرو که در ادامه توضیح ارائه می گردد . خدمات کلی مرکز تهران سوئیچ برای این خودرو به ترتیب زیر می باشد :

1_ساخت سوئیچ بی ام و X3 و ساخت ریموت بی ام و X3

2_بازگشایی درب بی ام و X3 و نیز روشن نمودن خودروی X3 در محل

3_تعویض قاب ریموت و سوئیچ بی ام و X3

4_تعویض باتری ریموت و سوئیچ بی ام و X3 ( سکه ای و شارژی لحیمی )

5_حذف و پاک نمودن سوئیچ و ریموت های از دست رفته و یا گم شده خودروی بی ام و X3 از سیستم

6_خام نمودن ریموت بی ام و X3 مدلهای هوشمند

7_تراش کلید و تیغه سوئیچ بی ام و X3 مدلهای E83 و نیز تیغه ریموت مدلهای کی لس با دستگاه تمام اتومات پیشرفته با دقت فوق العاده

8_پروگرام ریموت بی ام و X3 به صورت غیرحضوری برای عزیزان مقیم در شهرستان

ساخت سوئیچ بی ام و X3_ساخت ریموت بی ام و X3

1-سیستم کلیدی : سوئیچ بی ام و X3 در سری E تماما به صورت کلیدی همراه با ریموت 3 دکمه می باشد . سوئیچ های کلیدی بی ام و به نام دیاموندی ، طرح ( الماسی ) معروف هستند . جهت پروگرام سوئیچ بی ام و X3 نیاز به کار بر روی یونیت ایموبلایزر این خودرو داریم . فرآیند کددهی سوئیچ این خودرو با گرفتن اطلاعات لازم از یونیت ماشین امکان پذیر می باشد . داخل ریموت تراشه ای موجود است که تمام اطلاعات خودرو در آن ثبت و ضبط می گردد . در صورتی که آنتن خودرو حضور و صحت این تراشه را تشخیص دهد ، خودرو روشن می گردد و در غیر این صورت حتی استارت هم نخواهد خورد . فرآیند کددهی ریموت بی ام و X3 نیز در مرکز در موازات با پروگرام سوئیچ آن انجام می گردد . جهت پروگرام ریموت ، می بایست تمامی ریموتهای خودرو به هنگام کددهی در محل حاضر و پروگرام گردند ، در غیر این صورت ریموت غائب ، از سیستم به صورت موقت غیر فعال می گردد که بعدها فعال نمودن مجدد آن امکان پذیر هست

سیستمهای کی لس : خودروهای بی ام و اسمارت در مدلهای بالای 2011 در این مجموعه قرار می گیرند . ریموت بی ام و X3 مدلهای اسمارت به صورت یک ریموت کی لس 3 دکمه با قاب مشکی می باشد . ساخت ریموت بی ام و X3 کی لس فرآیندی است کاملا پیچیده و نیازمند داشتن پروگرامر و تجیزات تخصصی در این زمینه می باشد . جهت کددهی ریموت هوشمند این خودرو می بایست کامپیوتر ماشین پروگرام گردد . این کار نیازمند داشتن تجربه و دانش فنی بالا بوده و هر گونه اقدام می بایست با تجهیزات برنامه نویسی شده اورجینال انجام گردد . مرکز با تجربه چند ساله کار بر روی یونیت این خودرو آماده ارائه خدمات هر چه بهتر به مالکین محترم خودروی بی ام و F25) X3) می باشد

بازگشایی درب بی ام و X3 و ساخت سوئیچ و روشن نمودن خودرو در محل

بازگشایی درب این خودرو در مرکز با ابزار مخصوص از طریق قفل درب انجام می گردد . ساخت سوئیچ بی ام و X3 برای خودرویی که فاقد سوئیچ می باشد از اقدامات تخصصی مرکز می باشد . پس از بازگشایی درب در مدلهای قدیمی جهت ساخت سوئیچ ، نیاز به تیغه تراش خورده داریم . با توجه به پیچیدگی حالت دنده در سوئیچ خودروی بی ام و و با توجه به این که نمونه تراش خورده نیز نداریم ، مرکز از طریق قفل درب اطلاعات لازم از حالت دنده سوئیچ خودرو را جمع آوری نموده و یک تیغه با دقت کمپانی با دستگاه تمام اتومات تراش زده و سپس اقدام به کددهی سوئیچ بی ام و X3 می نماید . در مدلهای کی لس (F25) پروسه تعریف سوئیچ برای خودروهایی که سوئیچ کاملا از دست رفته و یا مفقود شده کمی پیچیده تر از مواقعی است که اقدام به ساخت سوئیچ یدک بی ام و X3 می نمائید . مرکز پس از بازگشایی درب خودرو کنترل یونیتهای مربوطه را از خودرو خارج نموده و اقدام به جمع آوری اطلاعات لازم جهت کددهی ریموت این خودرو می نماید .

تعویض باتری سوئیچ بی ام و X3_تعویض باتری ریموت بی ام و X3    

باتری سوئیچ بی ام و  X3 مدلهای قدیم به صورت شارژی سکه ای می باشد . این باتری از طریق آنتن دور سوئیچ با روشن شدن خودرو مرتب شارژ می گردد . این باتری روی برد ریموت لحیم شده و جهت تعویض می بایست پس از خارج نمودن آن ، باتری جدید لحیم گردد . قاب ریموت بی ام و X3 چسب خورده و به صورت پلم می باشد ، جهت تعویض باتری ریموت بی ام و X3 نیاز هست که با دقت چسب دور ریموت جدا و سپس برد ریموت خارج گردد و این مطلب اقدامی است که نیاز به دقت و مهارت دارد . پس از تعویض باتری می بایست دور قاب سوئیچ مجدد چسب خورده و پلم گردد

در مدلهای کی لس سری F این باتری به صورت سکه ای با شماره فنی 2450 می باشد که جهت آشنایی و نحوه تعویض آن لطفا به قسمت تعویض باتری ریموت بی ام و مراجعه بفرمائید

تعویض قاب سوئیچ بی ام و X3_تعویض قاب ریموت بی ام و X3

در صورتی که قاب سوئیچ خودروی شما شکسته و یا کهنه شده باشد می توانید در مرکز تهران سوئیچ اقدام به تعویض آن نمائید . همانطور که بالاتر تو ضیح داده شد قاب ریموت بی ام و هر دو مدل کلیدی و کی لس به صورت پلم و همراه با چسب مخصوص از طرف کمپانی تولید و ارائه می گردد . لذا جهت تعویض لطفا به مراکزی که در این زمینه تجربه ای دارند مراجعه بفرمائید تا دچار مشکل نگردید . پس از تعویض قاب می بایست تیغه سوئیچ در مدلهای کلیدی حتما با دستگاه تمام اتومات تراشیده گردد . هر گونه تراش ضعیف و بی دقت ، قطعا مالک را دچار مشکل خواهد نمود . تراش تیغه در مدل های کی لس نیز حائز اهمیت می باشد . جهت آشنایی با کارائی تیغه اضطراری در مدلهای کی لس لطفا به صفحه تعویض باتری سوئیچ بی ام و مراجعه بفرمائید

حذف سوئیچ بی ام و X3_پاک نمودن ریموت بی ام و X3

سیستم های کی لس (F25) : در مرکز تهران سوئیچ این فرآیند از طریق سوکت دیاگ خودرو به صورت تخصصی انجام می گردد . جهت پاک نمودن ریموتهای از دست رفته ، خودرو می بایست حداقل یک ریموت فعال داشته باشد ، در غیر این صورت سیستم اجازه حذف نمودن هیچ سوئیچی را به شما نخواهد داد . هم چنین از دیگر خدمات مرکز ، آگاه نمودن مالکین از تعداد ریموت موجود در حافظه خودرو می باشد . در صورت نگرانی از گم شدن و یا مفقود شدن ریموت خودرو در حوالی منزل شما ، مرکز می تواند طی چند دقیقه کار بر روی خودروی شما ، تمام سوئیچ های مفقودی را به صورت موقت از خودرو پاک نموده و غیر فعال کند ، در صورت یافتن مجدد ریموتهای گم شده می توان دوباره نسبت به فعال کردن آن در مرکز اقدام نمود . در سیستم های کلیدی (E83) این فرآیند با کار بر روی کامپیوتر خودرو انجام می گردد که نیاز به پروگرام یونیت می باشد ، لذا زمان بیشتری جهت پاک کردن سوئیچ های مفقود شده نسبت به مدلهای کی لس نیاز می باشد

تراش تیغه سوئیچ بی ام و X3_تراش کلید ریموت بی ام و X3  

یکی از تجهیزات برجسته مرکز دستگاه تمام اتومات جهت تراش تیغه سوئیچ خودروی X3 می باشد . در این مرکز همواره فرآیند کددهی سوئیچ بی ام و X3 با تراش تیغه آن به صورت کامل انجام و ارائه می گردد . از قابلیت های این CNC پیشرفته ، تراش تیغه سوئیچ با ارائه کد کلید به دستگاه می باشد . جهت آشنایی بیشتر از کارائی این دستگاه لطفا صفحه ساخت ریموت بی ام و را مطالعه بفرمائید

خام نمودن سوئیچ بی ام و X3 به همراه توضیح آپشن ریموت

یکی از آپشنهای سوئیچ بی ام و X3 بالا و پایین رفتن شیشه های این خودرو از طریق ریموت آن می باشد . کافی است دکمه باز را فشار داده و در همان حالت نگه دارید ، ابتدا شیشه های دو درب جلو پائین آمده و سپس شیشه ی دربهای عقب شروع به پائین رفتن می کنند ، آیینه بقل نیز در موازات با این عمل باز می گردد . با فشار دادن دکمه قفل قضیه برعکس شده و شیشه های خودرو شروع به بستن نموده و آئینه بقل خودرو جمع می گردد . این آپشن هم در مدلهای کلیدی و هم کی لس فعال است . از دیگر خدمات مرکز خام کردن ریموت بی ام و X3 می باشد . از قابلیتهای این ریموت هوشمند ، خام و پروگرام مجدد می باشد . مرکز با به کار گیری تجهیزات مخصوص آماده ارائه خدمات به هم وطنان عزیز در این زمینه می باشد

صفحه اصلی ساخت سوئیچ بی ام و

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :