ساخت سوئیچ توسان IX35_ساخت ریموت توسان IX35_تهران سوئیچ
یکی از خودروهای محبوب و شاسی بلند کمپانی هیوندا ، خودروی توسان می باشد . هر چند سانتافه شاسی بلند محبوب تری در ایران است ولی این خودرو به همراه سانتافه و سوناتا از خودروهای پرفروش هیوندا در ایران می باشند . نام دیگر هیوندا توسان IX35 است . کددهی و تعریف ریموت و سوئیچ هیوندا توسان را می توان به سه دسته تقسیم نمود : ساخت کلید توسان ، خودروهای کلیدی از سال 2005 تا 2010 و کپی ریموت توسان ، خودروهای اسمارت ( هوشمند ) اتاق قدیم تا حدود سال 2014 و هم چنین پروگرام ریموت توسان مدلهای کی لس نیو از سال 2015 به بعد که در ادامه خدمات مرکز شرح داده می شود . از اقدامات دیگر مرکز می توان به تعویض باتری ، قاب ، حذف و پاک نمودن سوئیچ و ریموت های مفقودی و باز نمودن درب توسان اشاره نمود
ارائه خدمات حضوری برای هم وطنان تهرانی
کددهی ریموت و ساخت سوئیچ توسان
سوئیچ خودروی توسان تا سال 2010 یک کلید کددار است . ریموت این خودرو در مدل های کلیدی به صورت دو دکمه و مجزا از سوئیچ می باشد . در مرکز تهران سوئیچ تراش تیغه سوئیچ با CNC مخصوص انجام می گردد . با توجه به این که مدلهای کلیدی ( بر خلاف کیلس ) از سوئیچ مرتب استفاده می شود ، می بایست تراش تیغه بسیار دقیق باشد . ( جهت مشاهده جزئیات و دستگاه لطفا به صفحه ساخت سوئیچ خودرو مراجعه نمائید ) . فرآیند ساخت سوئیچ توسان با کددهی رم الکترونیکی مستتر در داخل سوئیچ با دستگاه تعریف سوئیچ مخصوص امکانپذیر است . یکی از خدمات ارزشمند مرکز ساخت سوئیچ و ریموت تاشو برای هیوندا توسان مدل های کلیدی می باشد . این ریموتها متنوع هستند و با سلیقه مشتری انتخاب می شوند
کپی و ساخت سوئیچ توسان ( کیلس اتاق قدیم )
ریموتهای هیوندا توسان از سال 2010 تا حدود 2014 به شکل فوق می باشند . اگر ریموت استوک موجود دارید مرکز تجهیزاتی جهت خام نمودن و پروگرام مجدد ریموت موجود دارد . این خودروها خشاب ریموت دارند و هم چنین داخل ریموت یک کلید مکانیکی برای مواقع اضطراری تعبیه شده . بسیاری از مالکین محترم هیوندا از کارائی خشاب و این تیغه بی اطلاع هستند ( مشاهده جزئیات در صفحه ساخت سوئیچ هیوندا ) . برای ساخت ریموت توسان نیاز به پین کد سوئیچ خودرو داریم که در مرکز به صورت تخصصی از ریموت استخراج می گردد ، بنابراین نگران استعلام از نمایندگی نباشید
پروگرام و ساخت ریموت توسان نیو فیس
ریموت فوق برای خودروهای توسان اتاق جدید از حدود سال 2014 به بعد دیده می شود . سیستم تعریف سوئیچ این خودروها متفاوت با اتاق قدیم است . هیوندا توسان نیو فاقد هولدر ریموت است و مانند اتاق قدیم ، جهت ساخت ریموت توسان مدلهای نیو نیاز به دسترسی به پین کد سوئیچ خودرو داریم و استخراج کد در مرکز انجام می گردد و هم چنین این شکل ریموت ها قابلیت خام و کددهی بر روی خودروی دیگر را دارا می باشند .
صفحه ساخت سوئیچ کیا
صفحه تعویض باتری ریموت هیوندا