ساخت سوئیچ کیا_ساخت ریموت کیا_تهران سوئیچ
یکی از خدمات کاملا تخصصی مرکز تهران سوئیچ ، ساخت کدهی و پروگرام ریموت سوئیچ و کلید کددار کیا می باشد که مهمترین در بازار ایران کیا اپتیما سراتو اسپورتیج سورنتو موهاوی پیکانتو کادنزا ریو و اپیروس می باشد . کپی سوئیچ کیا مدلهای کلیدی قدیم تا حدود سال 2010 و ساخت ریموت یدک کیا سیستمهای هوشمند نسل جدید ( کیلس ) با تجهیزات و امکانات پیشرفته و به روز ، به صورت تخصصی در مرکز انجام می گردد . یکی از نیازهای اولیه جهت پروگرام سوئیچ کیا دسترسی به پین کد سوئیچ آن می باشد ، مرکز جهت کددهی ریموت کیا این کد را با تجهیزات مخصوص از سوئیچ خودرو استخراج می نماید . هم وطنان عزیز عنایت داشته باشند جهت ساخت سوئیچ یدک کیا نیاز به بازگشایی کامپیوتر و یا قطعه ای از خودرو نمی باشد و تماما این مراحل در مرکز در حداقل زمان ممکن ( حدود بیست دقیقه ) از سوکت دیاگ خودرو انجام می گردد . خلاصه خدمات مرکز تهران سوئیچ برای برند کیا که در ادامه شرح کامل ارائه می گردد :
1_بازنمودن و بازگشایی درب خودروی فاقد سوئیچ کیا در محل و ارائه سوئیچ یدک
2_تراش سوئیچ ، کلید و تیغه خودروی کیا با دستگاه تمام اتومات پیشرفته
3_خام نمودن ریموتهای اورجینال کیلس کیا و تعویض قاب و باتری
4_استخراج پسورد و پین کد سوئیچ خودروی کیا
5_ساخت ریموت و سوئیچ کیا به صورت تاشو برای خودروهای سورنتو سراتو اسپورتیج مدلهای کلیدی
6_پاک غیرفعال و حذف نمودن سوئیچ های گم شده از سیستم خودرو جهت جلوگیری از سرقت
مالکین محترم خودروی کیا!! در سیستمهای کیلس نسل جدید ، کلید مکانیکی تراش خورده ای داخل ریموت می باشد که در مواقع اضطراری می توان با کمک آن خودرو را روشن نمود . پروگرام ریموت کیا بدون تراش تیغه اضطراری یک کار ناقص و غیر قابل قبول می باشد . تلاش مرکز همواره بر این اصل استوار است که فرآیند کپی ریموت کیا مدلهای کیلس ( اسمارت کی ) توامان با تراش کلید اضطراری تقدیم مالک خودرو گردد . در ضمن جهت کددهی سوئیچ کیا حضور خودرو و یا کار بر روی خودرو الزامی است ، نمی توان صرفا با ارسال ریموت یدک خودرو به صورت غیرحضوری برای این برند ریموت و یا سوئیچ پروگرام نمود . باتوجه به تنوع محصولات ، هزینه و قیمت ساخت سوئیچ و ریموت کیا متفاوت می باشد ، لطفا تماس حاصل بفرمائید
پذیرش و ارائه خدمات کددهی سوئیچ و ریموت کیا و بازگشایی درب خودرو به صورت حضوری و غیر حضوری برای هم وطنان تهرانی
خدمات تهران سوئیچ برای خودروهای کیا
ساخت سوئیچ کیا سراتو : خودروی سراتو در دو مدل قدیم ( کلید کددار همراه با ریموت 3 دکمه ) و کیلس ، بعد از 2010 تا آخرین مدل در ایران وارد و عرضه گردیده . کددهی سوئیچ کیا سراتو تمام خودروهای وارداتی در مرکز تماما انجام می گردد . باتوجه به این که سایپا نیز خودروی سراتو را به صورت مونتاژ تولید و ارائه می کند ، ساخت ریموت کیا سراتو سایپا ( مونتاژ ) نیز در مرکز انجام می گردد . این خودروها در دو مدل کلیدی با ریموت تاشونده ی 3 دکمه و مدل کیلس ( آپشنال ) با ریموت 4 دکمه ( اسمارت کی ) ارائه می گردند که هر دومدل در مرکز ساپورت می گردد
ساخت سوئیچ کیا اسپورتیج : بی شک خودروی اسپورتیج از خودروهای پرطرفدار و شاسی بلند در محصولات کیا می باشد ، این خودرو به همراه اپتیما و سراتو جزو پرفروش ترین محصولات کیا در ایران هستند . ساخت ریموت کیا اسپورتیج و هم چنین سوئیچ اسپورتیج در نسل های قدیم و جدید تماما در مرکز ساپورت می گردد
ساخت سوئیچ کیا اپتیما : خودروی اپتیما نیز یکی از پرفروشترین و شکیل ترین محصولات برند کیا می باشد ، ریموت اسمارت کی این محصول در سال 2014 به بعد به صورت اسمارت کی 3 دکمه با قاب مشکی می باشد ، و تا 2013 به صورت 4 دکمه کیلس و مدل های قدیمی تر به صورت کلید کددار و ریموت تاشو می باشد که تماما در مرکز پروگرام می گردند
ساخت سوئیچ کیا سورنتو : خودروی کیا سورنتو یکی دیگر از محصولات شاسی بلند و پرفروش بازار ایران می باشد ، ریموت این خودرو در سه نسل قدیم ، اسمارت اتاق قدیم و نیز کیلس نیو فیس ارائه می گردد . کپی ریموت کیا سورنتو تمامی مدل ها در مرکز صورت می پذیرد . سوئیچ این خودرو تا سال 2010 به صورت کلید کددار می باشد که همراه با ریموت 3 دکمه ( بعضا 4 دکمه آژیر دار ) ارائه می گردد
ساخت سوئیچ کیا ریو : خودروی ریو در دو مدل وارداتی و داخلی ( مونتاژ ) در ایران موجود می باشد . مدلهای وارداتی بسیار کمیاب و بیشتر در مناطق آزاد موجود می باشند . سیستم ایموبلایزر مدلهای وارداتی به صورت ریموتهای تاشو و کیلس می باشند . ریو داخلی نیز به صورت سوئیچ کددار و فاقد ریموت اورجینال از کمپانی ، توسط شرکت سایپا ارائه گردیده . کپی سوئیچ کیا ریو تمامی محصولات وارداتی و نیز داخلی به صورت تخصصی در مرکز ساپورت و پروگرام می گردد
پروگرام سوئیچ کیا موهاوی : خودروی کیا موهاوی در ایران تا سال 2013 وارد و عرضه گردیده ، این خورو نیز یک خودروی شاسی بلند می باشد ، سیستم سوئیچ این خودرو برای نسل قدیم به صورت سوئیچ کددار و برای نسل جدید به شکل ریموت چهار دکمه کیلس می باشد
ساخت ریموت کیا پیکانتو : یکی از خودروهای کم یاب در بازار ایران خودروی کیا پیکانتو می باشد که صرفا از سال 2013 به بعد در بازار یافت می شود ، ریموت این خودرو به صورت اسمارت کی نیوفیس با قاب مشکی ارائه میگردد و بعضا به صورت تاشو هم به ندرت یافت می گردد . پروگرام سوئیچ کیا پیکانتو دو مدل کلیدی تاشو و نیز کیلس در مرکز از طریق سوکت دیاگ انجام می گردد
پروگرام ریموت کیا کادنزا : این محصول کیا در ایران از سال 2010 تا سال 2013 موجود می باشد ، ریموت کیا کادنزا به شکل متفاوت و خاص تر نسبت به بقیه خودروهای کیا می باشد . خودروی کادنزا در ایران کم یاب می باشد
ساخت سوئیچ کیا اپیروس : خودروی کیا اپیروس یکی از خودروهای کم یاب و لوکس برند کیا می باشد ، این خودرو سفارشی ، و قطعات این خودرو بسیار کمیاب و گران قیمت در بازار ایران می باشد . ریموت و سوئیچ این محصول کیا ، بسته به مدل های جدید و قدیم به صورت کلید و ریموت تاشو و اسمارت کیلس می باشد . سوئیچ و ریموت اپیروس در تمامی نسلها در مرکز جهت برنامه ریزی ساپورت میگردند
پروگرام سوئیچ کیا کارناوال کارنز سول : این خودروهای کیا به ندرت در ایران موجود می باشند ، خودروی کارناوال در سال 2008 و خودروی کارنز و سول از سال 2010 به بعد در بازار ایران در دسترس می باشد که مجموعه خودروهای کمیابی می باشند
خدمات تخصصی تهران سوئیچ برای خودروهای کیا
بهره گیری از دستگاه تمام اتومات جهت تراش تیغه سوئیچ کیا از روی شماره شاسی
این دستگاه پیشرفته ، قادر به تراش تیغه تمام محصولات کیا از کی کد سوئیچ (keycode) می باشد که در این فرآیند نیاز به حضور هیچ نمونه ای از کلید خودرو نمی باشد . این کی کد در واقع همان کد تراش دنده های سوئیچ می باشد که دستگاه با نرم افزار خود این کد را تبدیل به شکل کلید کرده ، حالت دنده های سوئیچ مشخص می گردد ، سپس دستگاه اقدام به تراش کلید می نماید . این کد توسط مرکز از شاسی خودرو استخراج می گردد
ضرورت تراش تیغه کیا در سیستم های کیلس
ساخت ریموت کیا اقدامی است که می تواند توسط هر مرکز و یا شخصی انجام گردد ، اما در مرکز تهران سوئیچ برنامه ریزی و کددهی ریموت کیا به صورت تخصصی و کامل صورت می پذیرد . جهت ساخت سوئیچ کیا مدلهای کیلس عملا نیازی به تراش کلید مکانیکی داخل ریموت کیلس نیست ، ولی کارائی این کلید اضطراری گاهی بسیار حیاتی می باشد . چنانچه انرژی باتری ریموت تمام گردد آنتن کیلس ، ریموت اسمارت را نخواهد شناخت و هم چنین با دکمه های ریموت هم درب خودرو باز نمی گردد ، با کلید تراش خورده می توان درب خودرو را باز نمود و اتومبیل را روشن نمود . جهت روشن نمودن خودروهای اسمارت اتاق قدیم که ماشین خشاب ریموت دارد با قرار گرفتن ریموت داخل خشاب ماشین روشن می گردد و برای خودروهای نیو فیس کیا دکمه استارت را توسط انتهای ریموت به صورت عمودی 10 ثانیه فشار دهید تا خودرو روشن گردد
اهمیت تراش کلید کیا در مدلهای کلیدی
در صورت گم شدن تمام سوئیچ ها ابتدا می بایست درب خودرو باز گردد . بعد از باز گشایی درب خودروی کیا ، قفل درب خارج و دمونتاژ گردد تا بتوان یک عدد کلید مطابق با ساچمه های قفل با سوهان دنده زد که عملی است زمان بر و نیاز به مهارت زیاد استاد کار دارد . در ضمن می بایست سطح دنده ها دقیق و میزان باشند تا کلید در تمام قسمتهای خودرو به خوبی عمل نماید . در مرکز با ارائه شماره شاسی می توان یک عدد کلید با دقت کمپانی تراش زد و حتی درب خودرو را با همان کلید تراش خورده ، بدون نیاز به ابزار باز نمود و سپس اقدام به پروگرام سوئیچ کیا نمود . حسن این عمل صرفه جویی در وقت ، دقت تراش بسیار بالای کلید ( در حد کمپانی ) ، عدم نیاز به استخراج قفل و دمونتاژ آن می باشد
بازگشایی درب کیا و روشن نمودن خودروی فاقد سوئیچ در محل
در صورتی که ریموت خودروی شما داخل ماشین جا مانده ، و یا تمام سوئیچ های خودرو از دست رفته و گم شده باشد ، جهت باز نمودن درب خودرو نگران نباشید . مرکز ، جهت باز گشایی درب کیا ، ابتدا از شماره شاسی خودرو یک تیغه می تراشد و (پس از استعلام مدارک ) به راحتی درب را با کلید تراش خورده بدون اعمال هیچ گونه آسیبی باز می نماید ( در صورتی که ریموتهای خودرو تماما از دست رفته باشند تمام مراحل روشن نمودن و کددهی سوئیچ کیا از سوکت دیاگ خودرو صورت می پذیرد )
پاک نمودن سوئیچ و ریموت کیا
در صورتی که خودروی کیایی خریداری نموده اید و یا سوئیچ خودرو را گم نموده اید ، جهت پاک نمودن سوئیچ کیا به مراکز معتبر مراجعه بفرمائید . در مرکز تهران سوئیچ پاک و حذف نمودن ریموت و سوئیچ کیا با استفاده از دستگاه دیاگ از طریق سوکت دیاگ خودرو انجام می گردد . می توان این اقدام را حین پروسه پروگرام سوئیچ کیا ، جهت جایگزینی سوئیچ مفقودی انجام داد و هم سوئیچ جدید تهیه نمود و هم سوئیچ های از دست رفته را پاک نمود . در صورتی که ریموت مفقودی را پاک نمودید و آن را جایی یافتید می توان دوباره روی همان خودرو بدون نیاز به خام نمودن ، تعریف سوئیچ نمود
خام نمودن سوئیچ و ریموتهای کیلس کیا
خودروهای اسمارت کیا از سال 2010 به بعد در صورتی که اورجینال باشند قابلیت کددهی مجدد دارند . جهت پروگرام ریموت کیای استوک بر روی خودروی دیگر ، ابتدا می بایست با تجهیزات مخصوص این ریموت ها را خام و سپس اقدام به کددهی ریموت کیا و برنامه ریزی آن نمود . پاک کردن حافظه ریموت و ریختن اطلاعات خام ، اقدامی است که به صورت تخصصی در مرکز تهران سوئیچ صورت می پذیرد . متاسفانه در حال حاضر ریموتهای چینی در صورتی که پروگرام گردند قابلیت خام شدن ندارند ، لذا هنگام خرید ریموتهای استوک ، جهت تشخیص اصل و یا فرع بودن ریموت با مرکز مشاوره بگیرید
برنامه ریزی و ساخت ریموت و سوئیچ های تاشو
ساخت سوئیچ کیا به صورت تاشو از دیگر اقدامات تخصصی مرکز می باشد ، در خودروهای کیا در سیستمهای کلیدی که سوئیچ و ریموت مجزا می باشند ، می توان ریموت و سوئیچ را در قالب یک مجموعه بسیار شیک با تیغه تاشونده از بقل تبدیل کرد ( به عنوان مثال خودروهای کیا سورنتو و سراتوی کلیدی تا 2010 ) . ساخت ریموت کیا به صورت تاشو ، در مدلهای متنوعی به لحاظ ظاهر ارائه می شود که توسط مشتری انتخاب می گردد . این ریموتها با لوگوی کیا ارائه می گردند . سه نمونه از ریموهای تاشوی شکیل ارائه شده توسط مرکز
استخراج پین کد سوئیچ کیا با تجهیزات مدرن
جهت کددهی سوئیچ کیا تمامی مدلها نیاز به کد سوئیچ 6 رقمی می باشد . در واقع این پین کد رمزی است که از دسترسی سارقین به سیستم ایموبلایزر خودرو جلوگیری می نماید . گاهی اوقات این پین کد ، اشتباها در سیستم کیاموتور ثبت می گردد و هنگام استعلام پین کد ، کد سوئیچ به دست آمده با شماره شاسی خودرو مطابقت ندارد . گاهی اوقات استعلام این کد سوئیچ نیاز به صرف زمان و مکاتبه با شرکت کیا موتور می باشد . کددهی سوئیچ کیا بدون حضور این پین کد امکان پذیر نمی باشد . یکی از اقدامات ارائه شده مرکز استخراج این کد از سیستم خودرو ظرف زمان بسیار کوتاه ( حدود ده دقیقه ) می باشد
ساخت و پروگرام سوئیچ و ریموت کیا
خودروهای کیا تا سال 2010 به صورت کلید کددار ، همراه با ریموتهای سه و چهار دکمه مجزا می باشند ، داخل سری پلاستیکی این کلیدها تراشه ای پنهان می باشد که جهت روشن نمودن خودرو توسط کلید ، باید تراشه ، کددهی و برنامه ریزی گردد . مرکز جهت ساخت سوئیچ کیا ابتدا یک کلید با دستگاه تراش ، به دقت بالا از نمونه یدک تراش می زند و فرآیند کددهی سوئیچ کیا تماما از طریق سوکت دیاگ دنبال می شود . در مواقعی که نمونه تراش خورده موجود نداریم ( مفقود شدن سوئیچ ها ) مرکز از طریق شماره شاسی با دستگاه تمام اتومات اقدام به تراش کلید می نماید . جهت کپی سوئیچ کیا نیاز به کد سوئیچ می باشد و همانطور که در قسمتهای قبل توضیح ارائه شد ، مرکز با تجهیزات مخصوص ، اقدام به استخراج پین کد از سوئیچ خودرو نموده و هیچ نیازی به استعلام از نمایندگی نداریم . کددهی ریموت کیا (مدل های قدیم ) نیز اقدامی است که به موازات آن از در گاه کن ( سوکت دیاگ ) خودرو انجام می گردد
پروگرام و ساخت ریموت کیا مدل های هوشمند قدیم
عکس بالا تصویر ریموت کیلس نسل قدیم کیا می باشد و تا حدود سالهای 2013 بر روی محصولات کیا موتور مشاهده کی گردد . ساخت ریموت کیا کیلس در مرکز تهران سوئیچ به صورت کامل با تراش کلید اضطراری آن انجام می گردد . متاسفانه بارها مشاهده گردیده مراکز و یا اشخاصی که اقدام به ساخت سوئیچ کیا می نمایند ، کلید اضطراری داخل ریموت اسمارت را تراش نمی زنند ، که از نظر مرکز این کار غیر قابل قبول می باشد . جهت ساخت ریموت کیای هوشمند نیز نیازمند به کد دسترسی (کد سوئیچ ) می باشد که در مرکز عموما با تجهیزات مخصوص از ریموت خودرو خوانده و استخراج می گردد . مالکین توجه بفرمایند کپی سوئیچ کیا کیلس مدلهای قدیم صرفا با ارسال ریموت یدک به صورت غیر حضوری امکان پذیر نمی باشد
پروگرام و کددهی ریموت کیا کیلس نسل جدید
این گونه ریموت های هوشمند برای تمام محصولات کیا از حدود 2014 تا آخرین مدل ارائه می گردد . خودروهایی که ریموت آنها به شکل بالا است فاقد هولدر ریموت می باشند . کپی ریموت کیا کیلس نیو فیس برای خودروهایی که یدک موجود دارند و پروگرام یک عدد ریموت ، در مواقع از دست رفتن تمام ریموتها از اقدامات تخصصی مرکز می باشد . مالکین محترم در نظر داشته باشند که این ریموتها قابلیت خام و کددهی مجدد دارند ، اما ریموت هر مدلی به همان مدل و همان خودرو قابلیت مچ و پروگرام دارد . به عنوان مثال نمی توان ریموت کیا سراتو در سال 2014 را خام و به اسپورتیج 2015 پروگرام نمود ، قطعا شماره فنی ریموتها متفاوت می باشد . مطلب بعد اصالت و اورجینال بودن ریموت است که حتما می بایست اورجینال باشد و تشخیص آن با مشاوره از مرکز امکانپذیر می باشد . کددهی ریموت کیا خودروهای نسل جدید اسمارت ، صورت تخصصی در مرکز ، بدون بازگشایی کامپیوتر خودرو انجام می گردد . تراش تیغه داخل ریموت نیز از اقدامات مهم مرکز می باشد که در شرایط گم شدن تمام ریموتها از شاسی خودرو با cnc تراشیده می گردد . کپی ریموت کیا برای سیستمهای کیلس نیو فیس ، بدون حضور خودرو ، به صورت غیر حضوری امکان پذیر نمی باشد
لطفا صفحه ساخت سوئیچ هیوندا را مطالعه بفرمائید
صفحه ساخت سوئیچ بنز