تعمیر سوئیچ و ریموت بی ام و
از خدمات مرکز تهران سوئیچ برای برند بی ام و تعمیر سوئیچ بی ام و و تعمیر ریموت بی ام و می باشد . مالکین محترم خودروهای بی ام و قطعا با خرابی سوئیچ بی ام و مواجه گردیده اند . به خصوص دو خودروی E46 و X3 بیشترین و شایعترین خرابی ریموت های بی ام و مربوط به این دو ماشین می باشد . تهران سوئیچ مرکز تخصصی تعمیر سوئیچ بی ام و خودروهای E46 و X3 و 528 و X4 و E60 و E90 و....می باشد . روش روشن نمودن خودروی بی ام و با کلید در سیستمهای کیلس نیز در ادامه شرح کامل ارائه خواهیم نمود
تهران سوئیچ مرکز تخصصی ساخت سوئیچ و ریموت بی ام و در ایران
تعمیر سوئیچ بی ام و مدلهای کلیدی
بیشترین خرابی سوئیچ بی ام و مربوط به سیستمهای کلیدی می باشد . همانطور که در بالا اشاره شد ریموت خودروهای X3 و E46 در بین بقیه خودروهای بی ام و بیشتر در معرض آسیب و خرابی هستند . یکی از دلائلی که منجر به خرابی ریموت و سوئیچ بی ام و مدلهای کلیدی می گردد ، کارکرد زیاد و پایان عمر ریموت می باشد . با توجه به تجربیاتی که در تعمیر ریموت بی ام و داشتیم ، ریموتهایی مشاهده نمودیم که بیش از 15 سال بر روی خودرو کار نموده اند . بنابراین خراب شدن سوئیچ این گونه خودروها یک فر آیند طبیعی می باشد .
شما ریموت هیچ برندی را در دنیا نمی توانید پیدا کنید که بیش از 15 سال کارکند ! فقط این تکنولوژی برای خودروهای آلمانی و بی ام و تعریف شده است .
خرابی های شایع دیده شده بر روی سوئیچ بی ام و سیستمهای کلیدی
یکی از خرابی های شایع سوئیچ بی ام و سیستمهای کلیدی کارنکردن ریموت می باشد ، در حالی که سوئیچ ، ماشین را روشن می نماید . مطلب بعد عکس قضیه بالا می باشد ، یعنی ریموت کار می کند اما سوئیچ توسط ماشین شناسایی نمی گردد و در نتیجه خودرو روشن نمیگردد
تمامی موارد یاد شده قابل حل می باشد ، عزیزان جهت تعمیر سوئیچ بی ام و می بایست همراه با ماشین به مرکز مراجعه نمایند تا در اسرع وقت نسبت به تعمیر ریموت بی ام و اقدام لازم توسط ما صورت بگیرد
تعمیر و تعویض دکمه های برد سوئیچ بی ام و
یکی دیگر از خرابی های سوئیچ بی ام و ، خراب شدن دکمه یا میکرو سوئیچ آن می باشد . ممکن است از سه دکمه دو دکمه به خوبی کار کند و دکمه سوم بر روی خودرو عملکردی نداشته باشد . اکثر مواقع این خرابی مربوط به دکمه قفل و باز می باشد
عزیزان عنایت داشته باشند تعمیر سوئیچ بی ام و در این حالت نیز در مرکز انجام می گردد . ما با اختیار داشتن تمامی دکمه ها و میکروسوئیچ های ریموت بی ام و ( تمامی مدلها ) به راحتی دکمه ی معیوب را تعویض و دکمه سالم را جایگزین می نمائیم
زمانی که ریموت کار نمیکند چطور بفهمیم که ایراد از خودرو هست یا ریموت
سوئیچ بی ام و مانند تمامی ریموتها زمانی که دکمه آن را می فشارید یک پالس به سمت خودرو ارسال می نماید . این پالس بسته به دکمه ای که می فشارید دیتای متفاوتی دارد ، مثلا دیتایی که از طریق دکمه باز و قفل ارسال می گردد با هم متفاوت می باشد . اما وجه مشترک بین این دو فرکانس و بسامد آن می باشد
ما تجهیزاتی در اختیار داریم که می توانیم سیگنال ریموت را شناسایی و تست نمائیم و کارکرد آن را بررسی نمائیم . اگر با فشار دادن دکمه ریموت ، ریموت از خود فرکانسی ساطع ننمود که خب قطع به یقین ریموت شما معیوب است ، اما اگر ریموت از خود فرکانس ارسال نمود ، هم میتواند مشکل از ریموت باشد و هم خودرو که میبایست این مطلب توسط ما بررسی گردد
آیا ممکن است ریموت ما سالم باشد اما بر روی خودرو عملکردی نداشته باشد ؟
جواب بله این مطلب امکان پذیر است . دلیل این امر آن است که سیگنال ارسالی توسط ریموت می بایست توسط یک گیرنده یا رسیور در ماشین دریافت گردد . این وظیفه به عهده آنتن ماشین می باشد . زمانی که آنتن خودرو خراب باشد ، هیچ سیگنالی از ریموت دریافت نخواهد نمود . آنتن معیوب می بایست تعویض و یا تعمیر گردد
آیا مالکین محترم می توانند خود اقدام به تعمیر ریموت نمایند ؟
دوستان دقت نمایند ریموتهای بی ام و عموما پلم می باشند . کمپانی این ریموتها را با چسب مخصوصی پرس و محکم می نماید . جهت تعمیر ریموت بی ام و می بایست دسترسی به برد داشته باشیم . جهت این امر می بایست قاب را بشکافیم که این امر نیازمند تخصص و مهارت می باشد . در صورتی که از تیغ استفاده نمائید و اقدام غیر متخصصانه ای انجام دهید امکان آسیب رسیدن به لایه های داخل و قطعات ریز به کار رفته بر روی برد محتمل است که ممکن است این قطعات کنده و یا خراب گردند که احتمال تعمیر ریموت در این حالت بسیار کم رنگ ضعیف می باشد
مطلب بعد جهت تعمیر سوئیچ بی ام و نیاز به لحیم کاری می باشد . از آنجا که قطعات به کار رفته بر روی ریموت بی ام و بسیار ریز و ظریف می باشد ، لحیم زدن آن نیاز به تخصص و مهارت و تجربه دارد . لذا تعمیر ریموت بی ام و اقدامی نیست که بتوان با دست غیر مسلح و عدم تجربه انجام داد . مرکز تهران سوئیچ آماده ارائه خدمات تعمیر ریموت بی ام و به عزیزان می باشد
تعمیر سوئیچ بی ام و خودروهای کیلس ( خودروهای سری F )
شاید پیش آمده باشد گاهی اوقات با نزدیک شدن به خودرو و لمس دستگیره درب خودرو باز نمیگردد ، در حالی که ریموت همراه شما می باشد . شاید در موارد دیگر داخل ماشین شده باشید اما با فشار دادن دکمه استارت ، خودرو سوئیچ را شناسایی نمی نماید و در نتیجه موفق به روشن شدن خودرو نگردیده باشید . اما راه حل چیست ؟
از آن جا که ریموت های بی ام و سخت افزار بسیار با کیفیتی دارند به راحتی معیوب و خراب نمیگردند . عموما خودروهای کیلس مدل بالا هستند و ریموت بی ام و با گذشتن چند سال معیوب نمی گردد . با توجه به تجربه ای که پس از سالها خدمات بر روی خودروی بی ام و داشتیم و تماس های مشتریان عزیز ، عموم این مشکلات از باتری ریموت خودروی شما می باشد . به خصوص اینکه خودرو به صورت هوشمند این مطلب را متوجه و با آیکون مخصوصی بر روی کیلومتر ماشین ضعیف بودن باتری ریموت را گوشزد می نماید . بهتر است ابتدا باتری ریموت را تعویض نمائید و بر روی خودرو تست مجدد بگیرید . به احتمال زیاد مشکل بر طرف خواهد شد ، اما اگر هم چنان ریموت ماشین را شناسایی نمی نماید جهت تعمیر ریموت بی ام و خود با ما در ارتباط باشید
روش روشن نمودن خودروی بی ام و با کلید اضطراری در زمان خرابی ریموت
این روش برای خودروهای 528 و X4 و X3 و 328 و 428 و 730LI و تمامی خودروهای سری F و G می باشد . ابتدا کلید مکانیکی را از ریموت خارج می نمائیم و با آن درب ماشین را باز می کنیم . کنار دستگیره قفلی است که کلید داخل آن می رود و با پرخیدن توپی درب باز می گردد . داخل خودرو بنشینید و سمت راست قاب فرمان را نگاه کنید ، یک عکس کلید مشاهده خواهید نمود . با قرار دادن ریموت بر روی آن عکس و فشار دادن دکمه استارت ماشین روشن خواهد شد . جهت مشاهده جزئیات بیشتر به صفحه تعویض باتری ریموت بی ام و مراجعه نمائید
صفحه ساخت سوئیچ بی ام و
صفحه ساخت سوئیچ بنز
صفحه ساخت سوئیچ ماشین