ساخت سوئیچ و ریموت مزدا

ساخت سوئیچ مزدا_ساخت ریموت مزدا_تهران سوئیچ

ساخت کددهی و پروگرام کلید ، ریموت و سوئیچ مزدا یکی از خدمات مرکز تخصصی تهران سوئیچ می باشد . بیشترین خودروهای مزدا در ایران مزدا 3 قدیم و مزدا نیو کیلس اسمارت و هم چنین مزدا 323 می باشند . از اقدامات دیگر مرکز می توان به بازگشایی درب خودروی مزدا و روشن نمودن خودروی فاقد سوئیچ در محل ، تراش تیغه سوئیچ با دستگاه تمام اتومات و هم چنین تعویض قاب و باتری ریموت و سوئیچ مزدا 3 و مزدا نیو کیلس و نیز پاک کردن ریموت و سوئیچ های مفقودی از کامپیوتر خودروی مزدا می باشد . در این مرکز کددهی سوئیچ و ریموت مزدا از طریق سوکت دیاگ خودرو به صورت کاملا تخصصی انجام می گردد . پروگرام و تعریف سوئیچ و ریموت مزدا قطعا اقدامی است که می بایست همراه با تراش تیغه آن صورت بپذیرد ، به خصوص این که تیغه مزدا نیو کیلس خود یک سوئیچ کامل می باشد . لذا جهت کپی سوئیچ و ریموت یدک مزدا لطفا به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه بفرمائید

ارائه خدمات حضوری برای هم وطنان تهرانی

کددهی و ساخت سوئیچ و ریموت مزدا 3

پروگرام ساخت کددهی سوئیچ و ریموت مزدا 3

ساخت کلید و سوئیچ مزدا 3 : سوئیچ های مزدا 3 قدیم کددار نیستند . یک کلید تراش خورده ساده می تواند خودرو را روشن نماید .این خودرو فاقد سیستم ایموبلایزر ( ضد سرقت ) می باشد . جهت ساخت سوئیچ مزدا 3 حتما به مراکزی مراجعه بفرمائید که تیغه های برنجی داشته باشند . تیغه های برنجی مرغوب و ماندگار می باشند

ساخت ریموت مزدا 3 : ریموت های مزدا 3 قدیم به صورت ریموت های تاشو دو دکمه از بقل می باشند . کددهی ریموت مزدا 3 استوک بر روی ماشین دیگر نیز مقدور و انجام پذیر است . جهت پروگرام ریموت مزدا 3 نیاز به دریافت پین کد از نمایندگی نمی باشد

پروگرام و ساخت سوئیچ و ریموت مزدا نیو کلیدی

پروگرام و ساخت و کددهی سوئیچ و ریموت مزدا 3

ساخت و کددهی سوئیچ مزدا نیو کلیدی : سوئیچ این خودرو در مدل های جدید بر خلاف مدل های قدیم کددار می باشد . مزدا نیو کلیدی مجهز به سیستم ایموبلایزر ( ضد سرقت ) می باشد . جهت کددهی سوئیچ مزدا نیو کلیدی می بایست تراشه داخل آن پروگرام گردد . در صورتی که تمام سوئیچ ها را گم نموده باشید خودرو با یک کلید روشن نخواهد شد . روشن نمودن خودرو با کددهی دو عدد سوئیچ امکان پذیر می باشد . جهت ساخت سوئیچ مزدا نیو نیازی به خارج نمودن قطعه ای از خودرو نیست ، تمام مراحل از سوکت دیاگ خودرو انجام می گردد . برای کددهی سوئیچ مزدا نیو نیازی به دریافت پین کد از نمایندگی نمی باشد

ساخت ریموت مزدا نیو کلیدی : ریموت این خودرو سه دکمه و به صورت تاشو از بقل می باشد . ریموت این خودرو کددار می باشد . کددهی ریموت مزدا نیو کلیدی با دستگاه تعریف سوئیچ مخصوص امکان پذیر می باشد و مراحل کددهی آن با ریموت مزدا 3 متفاوت می باشد . کلیه مراحل پروگرام ریموت مزدا نیو از طریق سوکت دیاگ خودرو دنبال می شود . ریموتهای استوک این خودرو نیز تماما قابل استفاده بر روی خودروهای دیگر می باشند

کپی و ساخت سوئیچ و ریموت مزدا نیو کیلس (مزدا 3 و مزدا 2 )

پروگرام ساخت و کددهی سوئیچ و ریموت مزدا نیو کیلس

تراش تیغه و کددهی چیپ الکترونیکی داخل کلید ریموت مزدا نیو : این خودرو به صورت اسمارت و ریموت آن کیلس گو می باشد . داخل ریموت مزدا نیو یک کلید برای مواقع اضطراری قرار دارد . اما کارائی این تیغه به واقع چیست ؟ داخل کلید اضطراری ریموت مزدا نیو یک چیپ الکترونیکی مستتر می باشد . این تیغه یک سوئیچ کامل جهت روشن نمودن خودرو می باشد . در نظر بگیرید در مسیر بین شهری حرکت می نمائید و هیچ دسترسی به مراکز خدماتی و تعمیرگاهی ندارید ، لحظه ای توقف و ماشین را ترک می نمائید . پس از باز گشت متوجه می شوید درب خودرو با ریموت و کیلس باز نمی گردد ، چاره چیست ؟ جهت روشن نمودن خودروی مزدا نیو چه اقدامی می توان انجام داد ؟

اگر ریموت اورجینال از کمپانی موجود دارید که هیچ ولی اگر کپی ریموت مزدا موجود دارید دو نکته مهم در رابطه با ریموت یدک شما حائز اهمیت می باشد : 1_تیغه تراشیده شده باشد 2_تراشه آن نیز کد خورده باشد . در مرکز تهران سوئیچ پروگرام سوئیچ مزدا نیو به صورت کامل انجام می گردد . با کلید تراش خورده می توانید درب خودرو را باز نمائید . پس از بازگشایی درب خودرو ، کلید را داخل سوئیچ استارت قرار دهید ( می بایست ابتدا در پوش سوئیچ را بردارید ) با فشار دادن دکمه استارت خودرو روشن خواهد شد ( در صورتی که تراشه داخل کلید از قبل کددهی شده باشد ) . لذا پروگرام ریموت مزدا نیو کیلس زمانی کامل و قابل قبول می باشد که اولا کلید مکانیکی داخل آن تراشیده شود و در ثانی چیپ داخل آن کددهی گردد . مراکز غیر معتبری که اقدام به ساخت ریموت مزدا نیو کیلس می کنند ، قطعا کار تراش تیغه و کددهی چیپ داخل کلید آن را انجام نخواهند داد

کددهی و ساخت ریموت مزدا نیو کیلس : ریموتهای اسمارت مزدا نیو کیلس به صورت 2 و 3 دکمه می باشند . ریموت مزدا 3 کیلس سه دکمه و ریموت مزدا 2 اسمارت دو دکمه می باشد . تمامی ریموت های موجود در بازار اورجینال می باشند و هیچ ریموت چینی جهت جایگزینی و پروگرام موجود نمی باشد ( تکنولوژی ژاپن ) . جهت کددهی ریموت مزدا نیو کیلس حضور خودرو الزامی است ، نمیتوان بدون حضور ماشین از ریموت کپی گرفت . در صورتی که ریموت استوک موجود دارید ، پروگرام ریموت مزدای کد خورده بر روی ماشین دیگر نیز ممکن می باشد ، این ریموتها جهت پروگرام مجدد نیاز به خام کردن ندارند . کددهی ریموت مزدا 2 دودکمه به خودروی مزدا 3 که ریموت آن 3 دکمه است و بالعکس امکان پذیر می باشد . برای ساخت ریموت مزدا نیو هیچ نیازی به دریافت پین کد سوئیچ نمی باشد

کپی و ساخت سوئیچ مزدا 323

ساخت کددهی و پروگرام سوئیچ و کلید مزدا

سوئیچ این خودرو کددار و بی کد می باشد . تراشه الکترونیکی داخل ریموت مزدا 323 بسیار گران قیمت می باشد (گران قیمت ترین تراشه ) . جهت کددهی سوئیچ مزدا 323 به زمان بیشتری نیاز داریم چرا که فرآیند پروگرام سوئیچ مزدا 323 کاملا متفاوت با بقیه خودروهای مزدا می باشد . از اقدامات تخصصی مرکز ساخت سوئیچ مزدا 323 مدلهای فاقد کد می باشد

پاک و حذف نمودن ریموت و سوئیچ های مفقودی مزدا

در صورتی که تمام سوئیچ های کددار کلیدی مزدا گم شود ، جهت روشن نمودن خودرو نیاز به تعریف دو سوئیچ کددار خواهیم داشت ، زیرا خودرو با یک سوئیچ روشن نخواهد شد و طی این فرآیند تمام سوئیچ های مفقودی به صورت اتوماتیک پاک خواهد شد . در صورتی که مالک فقط یک سوئیچ را گم نماید ، پاک نمودن سوئیچ مفقودی با پاک کردن کل حافظه کامپیوتر خودرو و تعریف دو عدد سوئیچ به سیستم ممکن می باشد

جهت پاک نمودن ریموت های کیلس مزدا نیو میتوان یک ریموت را نگه داشت و بقیه را پاک نمود . برخلاف سوئیچ کددار مزدا ، خوشبختانه در صورت گم شدن تمام ریموت های کیلس ، خودرو با یک ریموت کیلس روشن می گردد . در مرکز تخصصی تهران سوئیچ ، ساخت سوئیچ مزدا و هم چنین پاک نمودن سوئیچ و ریموتهای گم شده مزدا به صورت تخصصی ، و تماما از سوکت دیاگ خودرو ظرف مدت کوتاهی انجام می گردد

لطفا صفحه اصلی مرکز ، صفحه ساخت سوئیچ را دنبال بفرمائید

صفحه ساخت سوئیچ نیسان

ورود به قسمت انتخاب برند

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :