ساخت سوئیچ و ریموت نیسان

 

ساخت سوئیچ نیسان_ساخت ریموت نیسان_مرکز تخصصی تهران سوئیچ

ساخت پروگرام و کددهی سوئیچ ریموت و کلید نیسان از دیگر خدمات مرکز تخصصی تهران سوئیچ می باشد . بیشترین خودروهای نیسان در ایران ماکسیما مورانو تینا ایکس تریل و نیسان جوک می باشند . خدمات دیگر مرکز برای این برند تراش تیغه و تعویض قاب و باتری ، حذف و پاک نمودن ریموت و سوئیچهای گم شده خودروی نیسان و نیز بازگشایی درب و روشن نمودن خودرو در محل می باشد . مرکز تهران سوئیچ کددهی و پروگرام ریموت و سوئیچ نیسان کاملا از طریق پورت سوکت دیاگ خودرو انجام می گردد ( هم خودروهای کلیدی و هم کیلس ) و لذا هیچ قطعه ای از خودرو طی فرآیند تعریف سوئیچ ، باز نمی گردد . برای کپی سوئیچ و ریموت نیسان لطفا به مراکزی مراجعه بفرمائید که اولا به صورت تخصصی در زمینه کددهی سوئیچ نیسان فعالیت داشته باشند و در ثانی فرآیند پروگرام ریموت کیلس ( هوشمند ) را به صورت کامل و همراه با تراش تیغه و کلید داخل آن انجام دهند . قیمت و هزینه ساخت ریموت و سوئیچ نیسان نیز در مراکز غیر معتبر ، قطعا با مراکزی که به صورت تخصصی کار پروگرام را دنبال می کنند بسیار متفاوت می باشد

ارائه خدمات حضوری در محل برای هم وطنان عزیز تهرانی

اقدامات و خدمات مرکز برای برند نیسان

ساخت سوئیچ نیسان مورانو : خودروی مورانو به صورت شرکتی و وارداتی در سه مدل (SE_LE_SL) از سال 2008 در بازار ایران موجود می باشد . مورانو از خودروهای شاسی بلند و با کیفیت نیسان می باشد . سوئیچ این خودرو در سال 2008 به صورت ریموت دو دکمه با تیغه ثابت و نیز از سال 2008 به بالا به صورت کیلس می باشد .

ساخت ریموت نیسان تینا : این خودرو نیز به صورت وارداتی و شرکتی از مدل 2009 به بالا در دو مدل (XL_XV) در بازار ایران موجود می باشد . این خودرو تمامی مدل ها کیلس و ریموت آن به صورت اسمارت کی 3 دکمه می باشد . نام این خودرو برگرفته از نام شهری در ایتالیا به نام teana می باشد

ساخت سوئیچ نیسان قشقایی : سوئیچ این خودرو کددار می باشد . ریموت آن دو دکمه با تیغه ثابت و کاملا شبیه به ریموت نیسان مورانو کلیدی مدل 2008 می باشد . نیسان قشقایی در ایران بسیار کمیاب و به ندرت دیده می شود

ساخت سوئیچ نیسان ماکسیما : اولین خودروی لوکس وارداتی نیسان در ایران ماکسیما می باشد . سوئیچ های این خودرو عموما کددار نیستند و البته مدلهای وارداتی کددار می باشند . ریموت این خودرو به صورت 4 دکمه و مجزا از کلید می باشد

ساخت ریموت نیسان جوک ( جوکی ) : یکی از خودروهای مدرن و منحصر به فرد کمپانی نیسان به لحاظ طراحی نیسان جوک می باشد . سیستم ایموبلایزر این خودرو اسمارت و ریموت آن کی لس گو می باشد . این خودرو در سه مدل اسپرت ، پلاتینیوم و اسکای پک ارائه می گردد . طراحی خاص و منحصر به فرد این خودرو علت محبوبیت و فروش بسیار بالای آن در ایران می باشد

ساخت سوئیچ نیسان پیکاپ (pick up) : این خودروی شاسی بلند ، به صورت وانت کابین دار می باشد . سری اول این خودرو به سال 1997 برمیگردد . نیسان پیکاپ تک کابین بسیار کمیاب و دو کابین آن در ایران بیشتر دیده می شوند . سوئیچ این خودرو یک کلید معمولی و فاقد تراشه الکترونیکی می باشد . این خودرو سیستم ایموبلایزر ندارد و فاقد گیرنده ریموت می باشد

ساخت ریموت نیسان ایکس تریل : از خودروهای مدرن تر و جدیدتر عرضه شده در بازار ایران نیسان ایکس تریل می باشد . تولید این خودرو در سه نسل از سال 2000 آغاز گردیده . واردات این خودرو به ایران از سال 2016 می باشد ، هر چند مدلهای سال 2005 نیز به ندرت دیده می شوند . سوئیچ این خودرو در مدلهای جدید به دو شکل کلیدی و اسمارت کیلس می باشد

ساخت سوئیچ نیسان رونیز : خودروی رونیز همان نیسان ایکسترا (xterra) می باشد که تحت کمپانی پارس خودرو به عنوان رونیز شناخته می شود . این خودرو نیز فاقد سیستم ضد سرقت می باشد . با یک کلید معمولی تراش خورده می توانید خودرو را روشن نمائید . ریموت این خودرو در بازار موجود نیست و از کمپانی فاقد ریموت می باشد

ساخت سوئیچ نیسان پاترول : سوئیچ این خودرو نیز در مدل های قدیمی دو در و چهار در ، معمولی و فاقد تراشه می باشد . سوئیچ مدلهای وارداتی جدیدتر این خودرو در سال 2016 وارداتی تماما کددار می باشند

خدمات تخصصی مرکز تهران سوئیچ برای نیسان

تراش کلید با دستگاه تراش تمام اتومات

تراش تیغه سوئیچ نیسان

در نظر بگیرید تمام سوئیچ را از دست داده اید و خودروی شما نیسان ماکسیما می باشد . جهت ساخت سوئیچ نیسان ماکسیما نیاز به کلید تراش خورده داریم . یکی از محاسن دستگاه ، تراش تیغه ، با ارائه کد تراش کلید به دستگاه می باشد . تیغه تراشیده شده با دستگاه تمام اتومات بسیار دقیق می باشد . تراش دقیق و با کیفیت تیغه وقتی حاصل می گردد که سوئیچ تراش خورده در تمام قسمتهای خودرو ( در داشبورد و صندوق و استارت ) به راحتی و روانی عمل کند . حالت دنده های تراش خورده با دستگاه CNC دقیقا به صورت استاندارد کمپانی ، و کاملا متفاوت با حالتی است که به صورت دستی و سنتی دنده خورده باشد . به راحتی می توانید بعدها از آن تیغه کپی بگیرید

خام و پروگرام مجدد سوئیچ و ریموت های نیسان

ریموت های برند نیسان تماما ژاپنی و اصلی می باشند . خوشبختانه فعلا ریموت های فیک و چینی در بازار موجود نیست . اگر نیازی جهت ساخت ریموت نیسان دارید می توانید از ریموت های استوک استفاده بفرمائید . از آنجا که این ریموت ها گران قیمت می باشند ، مرکز تجهیزاتی جهت خام نمودن ریموت نیسان دارد . ریموت های نیسان در مدل های قدیم در خودروهای کلیدی نیاز به خام کردن ندارند . ریموتهای نیسان کیلس ، قبل از تعریف می بایست خام گردند . به طبع کددهی ریموت نیسان پس از خام نمودن ریموت ، اقدامی است که به صورت تخصصی در مرکز صورت می پذیرد

بازگشایی درب نیسان و روشن نمودن خودرو در محل

در صورت از دست دادن و یا گم شدن تمام ریموت ها ، در ابتدا نیاز به باز نمودن درب خودرو داریم . بدیهی است جهت بازنمودن درب نیسان نیاز به ابزار و ادوات مخصوص این کار داریم . شکستن شیشه هر چند منجر به بازگشایی درب خودرو شود ، ولی این اقدام از نظر مرکز غیر قابل قبول می باشد . بازنمودن درب نیسان می بایست از طریق قفل درب توسط ابزار مخصوص و یا با روش های متعارف دیگر بدون اعمال هیچ گونه آسیب به بدنه صورت بپذیرد . پس از باز گشایی درب خودرو در صورتی که سیستم سوئیچ خودرو کلیدی باشد ، می بایست از طریق قفل درب یک کلید ، تراش بزنیم . در صورتی که سیستم خودرو کیلس باشد ، بدون نیاز به بازنمودن قطعه ای از خودرو می توان اقدام به ساخت ریموت نیسان نمود

پاک نمودن و حذف کردن ریموت و سوئیچ های گم و یا مفقود شده نیسان

در صورت اطمینان از گم شدن ریموت و یا سوئیچ خودرو در محل زندگی و کارتان ، حتما اقدام به پاک نمودن سوئیچ های گم شده نمائید . بالاخص اگر ریموت خودرو را گم نموده اید ، زیرا با فشار دادن دکمه ریموت به صورت پیاپی و حرکت سارق در آن حوالی موقعیت خودروی شما کشف خواهد شد . جهت پاک و حذف نمودن ریموت های مفقودی نیسان ، نیاز به دریافت کد و یا خارج کردن کامپیوتر خودرو نمی باشد . مرکز با دستگاه دیاگ مخصوص از دیاگ خودرو تمام سوئیچ ها و ریموتهای مفقودی را پاک خواهد نمود ( ظرف چند دقیقه )

ساخت کلید و ساخت سوئیچ نیسان

کددهی ساخت و پروگرام کلید و سوئیچ ریموت نیسان

خودروهایی مثل ماکسیما ، پیکاپ ، پاترول و رونیز فاقد سیستم ضدسرقت می باشند . سوئیچ این خودروها کددار نمی باشند . خودروهایی مثل مورانو مجهز به سیستم ایموبلایزر می باشند . برای ساخت سوئیچ نیسان ، ابتدا به تراش تیغه آن نیاز داریم و در ادامه می بایست چیپ داخل کلید پروگرام گردد . این تراشه ( چیپ ) داخل پوسته پلاستیکی دسته سوئیچ به صورت مخفی قرار دارد . در مرکز این تراشه با دستگاه تعریف سوئیچ مخصوص به سیستم خودرو معرفی و فعال می گردد

کپی و ساخت ریموت نیسان

کددهی ساخت و پروگرام سوئیچ و ریموت نیسان

ریموت های کیلس نیسان عموما به این شکل می باشند ( سه و چهار دکمه ) . خودروهای نسل جدیدتر برند نیسان ، عموما مجهز به سیستم کی لس می باشند ( key less ) . جهت ساخت ریموت نیسان می بایست خودرو حضور داشته باشد . طی فرآیند تعریف سوئیچ ، ریموت می بایست به کامپیوتر خودرو معرفی گردد . داخل ریموت ، یک کلید مکانیکی قرار دارد که عموما آن را کلید اضطراری می نامند . با این کلید تحت هر شرایطی می توانید درب خودرو را باز نمائید . در مواقعی که انرژی باتری ریموت تمام گردیده باشد و در صورتی که یک باتری یدک داخل خودرو داشته باشید ، می توانید درب را با کلید باز و اقدام به تعویض باتری نمائید . در مرکز تهران سوئیچ فرآیند ساخت ریموت نیسان با تراش این کلید ، به صورت کامل ارائه می گردد

صفحه اصلی سایت صفحه ساخت ریموت خودرو

منوی انتخاب برند

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :