ساخت ریموت بی ام و_ساخت سوئیچ بی ام و_مرکز تخصصی تهران سوئیچ
پروگرام ساخت و کددهی سوئیچ ریموت و کلید کددار بی ام و ، از خدمات تخصصی مرکز تهران سوئیچ می باشد . خودروی بی ام دبلیو در سه سری E و F و G در ایران وارد و عرضه می گردد . کپی ریموت بی ام و اتاق 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 و 7 و سری X ( خودروهای X1 و X5 و X6 ) در زیر مجموعه E90 و نیز کپی سوئیچ بی ام و سیستم های کلیدی سری 5 و 6 خودروهای E60 و نیز پروگرام سوئیچ بی ام و E46 و X3 در نسلهای قدیم به صورت کاملا تخصصی در مرکز انجام می گردد . یکی از تجهیزات قدرتمند مرکز ، پروگرامر پیشرفته اروپایی و اورجینال می باشد که فرآیند کددهی ریموت بی ام و سری F ( از قبیل خودروهای 528 و X3 و X4 ) با این دستگاه به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی در مرکز انجام می گردد . ساخت ریموت یدک بی ام و نیاز به تجربه و دانش فنی بالا دارد که مرکز تهران سوئیچ مفتخر است با سالها کار و کسب تجربه در زمینه ساخت سوئیچ بی ام و ، در جهت مرتفع نمودن نیاز هم وطنان عزیز گام بردارد . ساخت ریموت بی ام و 328 و 428 از اقدامات کاملا تخصصی مرکز تهران سوئیچ برای بی ام و می باشد . خدمات و تجهیزات مرکز تهران سوئیچ به اختصار برای تعریف سوئیچ و ریموت خودروهای گروه بی ام دبلیو که در ادامه توضیحاتی به صورت کامل ارائه می گردد . هم وطنان مقیم در شهرستان عنایت داشته باشند پروگرام ریموت بی ام و امری است که به صورت غیر حضوری امکان پذیر می باشد . عزیزان جهت دریافت خدمات غیرحضوری می بایست پس از گرفتن مشاوره با مرکز ، قطعه مورد نیاز را از خودرو باز و ارسال نمایند . نمی توان با ارسال سوئیچ خودرو به تنهایی اقدام به ساخت سوئیچ یدک بی ام و نمود . کار بر روی ماشین یا کامپیوتر خودرو الزامی می باشد
1_بازگشایی و باز نمودن درب خودروی بی ام و ( سری E و F ) تمامی مدلها به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی با ابزار مخصوص از طریق قفل درب بدون اعمال هیچ گونه آسیبی به پیکره قفل درب
2_تعریف ریموت و کددهی سوئیچ بی ام و برای خودروهایی که فاقد سوئیچ می باشند در محل و روشن نمودن خودروی بی ام و به صورت کاملا تخصصی ( سری E و F )
3_تعمیر و تعویض باتری شارژی و لحیمی سوئیچ و ریموت بی ام و به صورت تخصصی
4_تعویض قاب کلید ، ریموت و سوئیچ بی ام و با جنس مرغوب و پرس محکم با کیفیت بسیار مطلوب و رضایت بخش
5_تراش تیغه کلید و سوئیچ بی ام و با به کار گیری CNC پیشرفته ایتالیا با دقت بسیار بالا
6_خام و کددهی مجدد سوئیچ و ریموت اورجینال بی ام و به صورت تخصصی
7_حذف ، غیرفعال و پاک نمودن هرگونه سوئیچ و ریموت مفقودی و گم شده از پیکره و کامپیوتر خودرو طی زمان ده دقیقه به صورت تخصصی
منوی انتخاب برند خودروهای وارداتی
چند مطلب با مالکین محترم خودروی بی ام و
1_خودروی فاقد سوئیچ : دارندگان محترم خودروی بی ام دبلیو ، در صورت نداشتن هیچ گونه سوئیچ یدک از خودرو لطفا جهت کپی سوئیچ بی ام و اقدام بفرمائید . برخی مدل های سری E با گم شدن تمام سوئیچ های خودرو ، نیاز به بازگشایی کامپیوتر خودرو می باشد . بالاخص تمام خودروهای پیشرفته در سری F ، از قبیل خودروهای X3 و X4 و 528 این اقدام قطعی است و هیچ راهی جهت پروگرام ریموت بی ام و از سوکت دیاگ خودرو ممکن نخواهد بود . هرچند این اقدام در مرکز تهران سوئیچ به صورت تخصصی انجام می گردد اما در صورتی که یدک ندارید نسبت به ساخت ریموت یدک بی ام و اقدام بفرمائید که این کار در زمان داشتن یدک سریعتر انجام می گردد
2_مشکل پیدا کردن نیروی متخصص : در نظر بگیرید خودروی بی ام دبلیو شما سوئیچ یدک ندارد و شما هم اقدامی جهت کپی ریموت بی ام و ننموده اید و از محل سکونت خود در کلانشهر خارج گردیده اید . در صورت از دست رفتن تمام سوئیچ ها در جاده و یا شهرستان جهت روشن کردن خودروی بی ام و ، پیدا کردن متخصص در زمینه تعریف سوئیچ و ریموت و یا حتی بازکردن درب بی ام دبلیو ، قطعا امر ساده ای نخواهد بود . پیدا کردن نیروی متخصصی که بتواند کار کددهی سوئیچ بی ام و را در شهرستان انجام دهد به مراتب از کلان شهرها دشوار تر خواهد بود . به علاوه در برخی از سیستمها ی بی ام دبلیو همانطور که عرض شد با از دست رفتن تمام سوئیچ ها ، جهت پروگرام سوئیچ بی ام و ، نیاز به بازگشایی کامپیوتر خودرو می باشد که در این مواقع نمی توان کددهی سوئیچ بی ام و را از طریق سوکت دیاگ انجام داد و قطعا این کار تخصصی تر می باشد . لذا از کپی ریموت و سوئیچ بی ام و غافل نگردید و چنانچه سوئیچ یدک در منزل داشته باشید و حتی از شهر محل سکونت خود هم فاصله داشته باشید ، با ارسال ریموت یدک از طریق خانواده و آشنایان برای شما مشکل مرتفع می گردد
3_تجهیزات پیشرفته مرکز : مالکین محترم خودروی بی ام دبلیو در نظر داشته باشند جهت پروگرام سوئیچ بی ام و خودروهای سری E غیر از چند مورد از خاص ، بقیه خودروها ، هیچ گونه نیازی به بازگشایی کامپیوتر ویا قطعه ای از خودرو را نخواهد داشت . این مرکز با تجهیزات مدرن و پیشرفته ای که در اختیار دارد سوئیچ اکثر خودروهای سری E مدل های E60 و E90 را از سوکت دیاگ خودرو ظرف زمان بسیار کوتاهی ( حدود 20 دقیقه ) به صورت کاملا تخصصی انجام می دهد که عموما مراکزی که تجهیزات ضعیفتر دارند کامپیوتر خودرو را باز می نمایند
4_ارائه یک سوئیچ کامل همراه با تراش تیغه اضطراری : تصور کنید جهت ساخت ریموت بی ام و X4 به مرکزی مراجعه نموده اید ، پس از اتمام کار کددهی سوئیچ این خودرو ، مرکز تجهیزاتی جهت تراش تیغه سوئیچ موجود ندارد و عملا تیغه سوئیچ یدک خام مانده و شما هم از کارائی تیغه اضطراری سوئیچ بی ام و اطلاعاتی ندارید ، پس از گذشت زمان و خالی شدن انرژی باتری ریموت ، متوجه می شوید عملا خودرو ، ریموت کیلس را نمی شناسد و در نتیجه با ریموت و کلید خام قادر به باز کردن درب خودرو نیستید ، تکلیف چیست؟ در صورتی که تیغه تراشیده شود می توان با تیغه تراش خورده درب را باز و خودرو را روشن نمود ( لطفا به صفحه تعویض باتری ریموت بی ام و مراجعه بفرمائید )
لذا در صورت نیاز به کپی سوئیچ بی ام و ، حتما به مراکزی مراجعه بفرمائید که اولا مجهز به دستگاه های قدرتمند برای پروگرام سوئیچ بی ام و باشند و در ثانی تجهیزاتی جهت تراش کلید بی ام دبلیو موجود داشته باشند و عمل کددهی را به صورت کامل انجام دهند ، ساخت سوئیچ بی ام و بدون تراش تیغه اضطراری در سیستم های کیلس گو فاقد ارزش و غیر قابل پذیرش می باشد و قطعا مالک خودرو در آینده دچار مشکل خواهد گشت
باتوجه به حجم و تنوع محصولات ، قیمت و هزینه ساخت سوئیچ و ریموت بی ام و بسته به مدل و سال آن متفاوت می باشد . در ضمن ریموت و سوئیچ های چینی در بازار موجود می باشند . لطفا تماس حاصل نمائید
خدمات تهران سوئیچ برای گروه بی ام و
ساخت ریموت بی ام و اتاق 1 : خودروهای این دسته در ایران بی ام و 118 و 120 و 125 می باشند که بیشترین خودروی سری 1 در ایران 120 می باشد ، این محصولات کوچکترین حجم اتاق رو نسبت به سایر محصولات بی ام و دارند ، سوئیچ این محصولات تماما به شکل ریموت می باشند . ریموت این محصولات عموما کیلس گو می باشند ، کددهی ریموت بی ام و سری 1 در مرکز از طریق سوکت دیاگ خودرو با دستگاه تخصصی صورت می پذیرد . فعال نمودن کیلس در این خودروها اقدامی است تخصصی ، و هر گونه بی دقتی منجر به فعال نشدن کیلس ریموت خواهد شد
ساخت ریموت بی ام و سری 2 : محصولات سری 2 نسبت به اتاق 1 کمی بزرگتر می باشند . این خودروها مدرنتر و از سال 2014 توسط کمپانی بی ام و معرفی و ارائه می گردد . بیشترین خودروهای این گروه در ایران بی ام و 218 و 220 می باشد . کددهی ریموت این محصولات کمی پیچیده می باشد
ساخت سوئیچ بی ام و اتاق 3 : خودروهای بی ام و 318 و 320 و 325 و 330 و 335 و 328 در گروه بی ام و اتاق 3 قرار می گیرند . خودروهای بی ام و سری 3 از سال 2006 به بعد تا حدود سال 2010 جزو گروه E90 می باشند . با توجه به تنوع محصولات ، ساخت ریموت بی ام و سری 3 نیاز به تجهیزات و دستگاه های کددهی متفاوتی به لحاظ پروگرام دارند . ساخت ریموت بی ام و 328 از خدمات متمایز مرکز برای این دسته می باشد . سیستم ایموبلایزر این گروه جزو دسته های پیشرو در صنعت خودروسازی آلمان می باشد و سیستم ضد سرقت خوروهای گروه 3 در سری F بسیار پیشرفته می باشند . پروگرام سوئیچ بی ام و E46 نیز از خدمات مرکز می باشد . این خودرو جزو اولین خودروهای پیشرفته وارداتی در سالهای دور در ایران می باشد
ساخت ریموت بی ام و اتاق 4 : بیشترین خودروی وارده در ایران ماشین 428 می باشد . این خودرو در دو مدل کروک و کوپه ارائه می گردد . سیستم ایموبلایزر این خودرو با ماشین 328 تقریبا یکی و بسیار پیشرفته می باشد . ساخت سوئیچ بی ام و 428 از خدمات تخصصی مرکز تهران سوئیچ می باشد
ساخت سوئیچ بی ام و اتاق 5 : ببیشترین خودروهای اتاق 5 وارده در بازار ایران خودروهای بی ام و 520 و 523 و 525 و 530 و 535 و 528 می باشند . خودروهای بی ام و اتاق 5 در سال 2005 در گروه E60 قرار می گیرند که پروگرام سوئیچ این محصولات تماما بدون نیاز به باز کردن کامپیوتر خودرو انجام می گردد . خودروهای بی ام و اتاق 5 بعد از اتاق 3 جزو پرفروش ترین محصولات بی ام و به صورت سدان می باشند . ساخت ریموت بی ام و 528 از خدمات ارزشمند مرکز در گروه F می باشد . این خودرو از پرفروشترین خودروهای سری 5 در گروه F می باشد . کددهی ریموت بی ام و E90 محصولات 2006 به بعد نیز از اقدامات تخصصی مرکز می باشد . پروگرام ریموت این محصولات در سری E نیز از سوکت دیاگ طی زمان بسیار کوتاهی انجام می گردد
ساخت سوئیچ بی ام و اتاق 6 : از خودروهای این دسته می توان به بی ام و 630 و 640 و 650 اشاره نمود ، این محصولات عموما اسپورت و به صورت کروک دو در هستند ، سوئیچ این محصولات به صورت ریموت ، کلید و ریموت هوشمند از سال 2005 به بعد متفاوت می باشند ، برخی خودروهای اتاق 6 سری E در مدلهای بالا کیلس گو می باشند ، پروگرام ریموت بی ام و سری 6 و فعال نمودن کیلس در زیر گروه E و F از اقدامات تخصصی مرکز تهران سوئیچ می باشد
ساخت ریموت بی ام و اتاق 7 : خودروهای لوکس بی ام و اتاق 7 در ایران 730 و 740 و 750 می باشند ، شکل ریموت بی ام و اتاق 7 در سری E کاملا متفاوت با بقیه محصولات بی ام و و به صورت انحصاری می باشد ، از خدمات ارزشمند مرکز کددهی ریموت بی ام و اتاق 7 از طریق سوکت دیاگ برای سری E می باشد ، چرا که بازگشایی کامپیوتر این خودرو کمی مشکل است . ساخت سوئیچ این محصولات به صورت کامل برای تمام خودروهای این دسته در سری E و F در مرکز صورت می پذیرد . خودروهای سری G این محصولات نیز اخیرا در ایران وارد و بسیار گران قیمت می باشند . ریموتهای سری G این محصولات در دو مدل تصویری و ساده ارائه می گردد
ساخت سوئیچ بی ام و سری X : محصولات این گروه بی ام و تماما شاسی بلند و از خودروهای این گروه می توان به بی ام و X1 و X3 و X4 و X5 و بی ام و X6 اشاره نمود . ساخت سوئیچ بی ام و X3 در دو زیر گروه E و F در مرکز به صورت تخصصی دنبال می شود . یکی از محصولات پرفروش این گروه خودروی X1 می باشد که سیستم ایموبلایزر پیشرفته ای دارد و ریموت این خودرو در دو مدل کیلس دار و ساده ارائه می گردد . خودروهای X5 و X6 نیز از محصولات آپدیت شده و پیشرفته بی ام و می باشند که ریموت این دو مدل نیز به صورت ساده و کیلس ارائه می گردد . یکی از خودروهای لوکس و پرفروش این گروه ،خودروی X4 می باشد . ساخت سوئیچ بی ام و X4 در مرکز تهران سوئیچ ، هم به صورت یدک و هم در صورت گم شدن تمام ریموتها به صورت تخصصی انجام می گردد . ( جهت اطلاع بیشتر لطفا به صفحات مربوطه بی ام و X3 و X4 مراجعه بفرمائید )
ساخت سوئیچ بی ام و Z4 : خودروی Z4 از خودروهای طرح کروک و اسپورت در گروه خودروسازی بی ام و می باشد . سیستم ایموبلایزر این خودرو پیچیده و مالکین خودرو عنایت داشته باشند در صورت نداشتن ریموت یدک دقت بیشتری در حفظ و نگه داری آن داشته باشند . این خودرو در حال حاضر در زیر گروه سری E در ایران وارد و یافت می گردد
به کارگیری دستگاه پیشرفته تمام اتومات ایتالیا جهت تراش تیغه سوئیچ بی ام و
یکی از خدمات تهران سوئیچ در موازات پروسه کددهی سوئیچ بی ام و که به صورت کاملا تخصصی ارائه می گردد ، تراش تیغه سوئیچ با دستگاه تمام اتومات می باشد ، از آنجا که الگوی دنده تیغه سوئیچ بی ام و بسیار پیچیده و منحصر به فرد هست ، اهمیت این دستگاه زمانی آشکار می گردد که یک نمونه از دنده تیغه تراش خورده نداریم و تمام سوئیچ های خودرو گم شده و از دست رفته باشد ، تنها این دستگاه قادر می باشد بدون نیاز به داشتن یک نمونه تراش خورده کلید از طریق کی کد ارائه شده در کامپیوتر خودرو ، تیغه را تراش بزند
بهتر است کلید بی ام و با دستگاه CNC تراشیده گردد ، در صورت استفاده از دستگاه نیمه اتومات می بایست دقت دستگاه و اندازه قسمتهای تراش خورده حتما با کولیس اندازه گرفته شود . تراش بسیارضعیف و بی دقت سوئیچ جدید گاهی اوقات سبب بروز مشکل در ساچمه های سوئیچ استارت خودرو می گردد و نه تنها کلید اورجینال بلکه هیچ کلیدی در آن کار نمیکند
در سیستمهای اسمارت و مدل های بالاتر که سوئیچ بی ام و به صورت ریموت هوشمند می باشد در مواقع خرابی باتری ریموت بی ام و ، و یا از کار افتادن سوئیچ بی ام و ، می توان با خارج نمودن تیغه اضطراری ریموت کیلس ، درب خودرو را باز و خودرو را روشن نمود . اهمیت این مطلب برای بی ام و سری F می باشد که تمامی سیستم ها ، کیلس می باشند و تیغه سوئیچ می بایست حتما تراشیده گردد . بنابراین حتما به مراکز معتبری جهت ساخت ریموت بی ام و خود مراجعه بفرمائید که تجهیزاتی برای تراش تیغه ریموت موجود داشته باشند
تجهیزات و خدمات تخصصی تهران سوئیچ برای بی ام و
کپی و ساخت کلید و سوئیچ بی ام و سری E :
این سوئیچ ها معمولا تا سال 2005 و نهایت 2006 بر روی خودروهای بی ام و مشاهده می شوند . سوئیچ بی ام و X3 تا 2010 و اتاق 3 و 5 و 6 از این مدل می باشند . از اقدامات مرکز ، کددهی سوئیچ خودروهای E60 و E46 و X3 می باشد . در مرکز تهران سوئیچ جهت کددهی سوئیچ بی ام و کلیدی ، ابتدا تیغه سوئیچ با دستگاه تمام اتومات تراشیده می شود و سپس تعریف سوئیچ بی ام و از طریق سوکت دیاگ در مدت بسیار کوتاهی انجام می گردد . ساخت سوئیچ بی ام و با پاک و غیر فعال کردن ریموت های دیگر که گم یا مفقود گشته اند با توجه به نیاز و در خواست مالک خودرو دنبال می گردد . جهت ساخت سوئیچ خودروهای X3 و E46 نیاز به بازگشایی قطعه ای از خودرو می باشد که پروگرام سوئیچ برای این دو خودرو از سوکت دیاگ غیر ممکن است
قطعا کپی سوئیچ بی ام و زمانی قابل قبول و ارزشمند می باشد که عملا قطعه ای حین پروگرام سوئیچ بی ام و از خودرو باز نگردد . خودروهای سری E غیر از چند مورد جهت کددهی ، عملا هیچ گونه نیازی به گشایش کامپیوتری از خودرو جهت ساخت سوئیچ یدک ندارند ، شکل بالا یک نمونه سوئیچ بی ام و مدل 2005 به بالا می باشد که فرم شیار آن با کلید دهه 90 میلادی متفاوت می باشد . تعویض قاب و باتری لحیمی این سوئیچ ها نیز در دستور کار مرکز می باشد
ساخت ریموت بی ام و سری E :
تصویر فوق نمونه ریموت محصولات اتاق 1 و 3 و 5 و 6 از سال 2005 به بعد و هم چنین خودروهای بی ام و X1 و X5 و X6 و Z4 می باشد . در مرکز تهران سوئیچ جهت کپی ریموت بی ام و سری E هیچ گونه اقدامی جهت بازگشایی کامپیوتر خودرو صورت نمی پذیرد ، تمامی مراحل کددهی ریموت بی ام و سری E از سوکت دیاگ خودرو انجام می گردد . جهت ساخت ریموت بی ام و X1 و Z4 و برخی مدل های سری X نیاز به بازگشایی کامپیوتر خودرو جهت پروگرام داریم که اقدامی است کاملا تخصصی که در مرکز با دستگاه های قدرتمند کددهی صورت می پذیرد . این ریموتها در دو مدل کیلس گو و ریموت ساده در سه فرکانس ارائه می گردد .
بدیهی است پس از اتمام فرآیند کددهی ، تیغه اضطراری نیز توسط دستگاه CNC تراشیده و یک کار کامل تحویل مالک خودرو می گردد
به کارگیری پروگرامر پیشرفته اورجینال جهت پروگرام ریموت بی ام و سری F :
تصویر فوق نمونه یک ریموت بی ام و سری F می باشد . این ریموتها در رنگهای متفاوت و زیبا و به صورت سه و چهار دکمه ارائه می گردند . خودروهای بی ام و سری F ، نسل جدیدتری از محصولات خودروسازی گروه بی ام و می باشند . کددهی ریموت بی ام و سری F با ریموت بی ام و سری E کاملا متفاوت می باشد . سیستم کدینگ و نرم افزاری و هم چنین سیستم ضد سرقت و کنترل یونیت این خودروها بسیار پیشرفته تر است ، لذا فرآیند کددهی ریموت این محصولات نیازمند دانش ، تخصص و البته تجربه و مهارت کافی در زمینه کار با پروگرامر و پروسه خواندن و جابه جا نمودن اطلاعات از کامپیوتر خودرو می باشد ، و اقدامی نیست که بتوان به هر مرکز و تعمیرگاهی واگذار نمود
با توجه به اینکه اکثر غالب مراکز از تجهیزات چینی جهت کددهی ریموت بی ام و در گروه F استفاده می نمایند ، یکی از نقاط قوت مرکز استفاده از پروگرامر اورجینال و برنامه نویسی شده جهت پروگرام سوئیچ بی ام و سری F می باشد . هر چند دستگاه های چینی برای ساخت ریموت بی ام و سری E خوب و قابل قبول هستند اما قطعا کار بر روی خودروهای سری F نیاز به تجهیزات پیشرفته و اورجینال دارد . دستگاه های چینی عموما کپی برداری شده از دستگاه های اورجینال و اصلی اروپایی می باشد . کار بر روی خودروهای سری F با دستگاه های چینی مستلزم پرداخت وقت بیشتر و کیفیت خدمات ارائه شده با این تجهیزات ضعیفتر از دستگاه های اورجینال می باشد
مرکز تخصصی تهران سوئیچ مفتخر است با دانش و تجربه ای که در زمینه پروگرام ریموت بی ام و سری F دارد با بهره گیری از تجهیزات اورجینال اروپایی جهت مرتفع نمودن نیاز هم وطنان عزیز اقدام نموده و آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به صورت حضوری و غیر حضوری می باشد . بیشترین این خودروها در ایران بی ام و X3 و X4 و بی ام و 528 می باشد
ساخت ریموت بی ام نسل های جدید
تصاویر فوق نمونه ریموت خودروهای جدیدتر بی ام و می باشد که با پوسته مشکی و نقره ای ارائه میگردد . پروسه تعریف سوئیچ این ماشینها کاملا متفاوت با نسلهای قدیم می باشد . کامپیوتر این خودروها به نام FEM می باشد . پروگرام ریموت این خودروها اقدامی بسیار تخصصی و حساس می باشد . ساخت ریموت بی ام و با سیستم های FEM به صورت کاملا تخصصی در مرکز انجام می گردد
به کار گیری ابزار مخصوص جهت بازگشایی درب بی ام و
شاید برای مالکین محترم خودروی بی ام و پیش آمده مواقعی که ریموت بی ام و داخل خودرو یا صندوق عقب مانده و درب خودرو بسته و قفل گردیده و عملا دسترسی به سوئیچ یدک بی ام و هم نداشته باشند ، قطعا بازنمودن درب بی ام و فرآیندی است که با ابزار مخصوص امکان پذیر می باشد ، بدون ریموت یا کلید یا ابزار ، بازکردن درب بی ام و عملا غیر ممکن خواهد بود . لذا هم وطنان گرامی جهت درخواست هر گونه خدمات ، باید قبل از مراجعه نیروی متخصص جهت بازگشایی درب ، روش باز نمودن درب را از تعمیر کار سوال نمایند ، مواردی مشاهده گردیده که نیروی حاضر در محل با باز کردن لای درب از بالا با پیچ گوشتی و یا تخریب شیشه اقدام به بازکردن درب بی ام و نموده است . مرکز جهت بازنمودن درب خودرو ، از طریق قفل درب با ابزار مخصوص اقدام نموده و این فرآیند بدون اعمال هیچ گونه آسیبی از قفل درب انجام می گردد
پاک نمودن ریموت و سوئیچ بی ام و
شاید با این مشکل مواجه شده باشید که مالک خودرو از ارائه سوئیچ یدک بی ام و هنگام فروش خودداری می نماید و گاهی اوقات هم ریموت بی ام و سهوا گم شده ، بنابراین امکان سرقت خودرو مطلبی است که تبدیل به دغدغه فکری برای مالکین محترم خودروی بی ام و خواهد شد ، اما چاره چیست؟ برای برند معتبری هم چون بی ام و چگونه می توان سوئیچهای مفقودی را پاک نمود؟ از خدمات مرکز تهران سوئیچ حذف و یا پاک نمودن ریموت بی ام و از سیستم کامپیوتر خودرو به صورت موقت می باشد ، بدیهی است در صورت پیدا شدن مجدد سوئیچ بی ام و می توان دوباره سوئیچ پیدا شده را به سیستم خودرو تعریف نمود
بارها پاک نمودن ریموت خودرو با توجه به نیاز و درخواست مالک خودرو حین پروسه کددهی سوئیچ بی ام و توسط مرکز انجام گردیده ، لذا هنگام ساخت ریموت و یا سوئیچ ، می توانید از مرکز درخواست نمائید سوئیچ ها و ریموت های گم شده را از سیستم پاک و حذف نمایند . این عملیات با دیاگ مخصوص طی زمان ده دقیقه انجام می گردد
خام نمودن ریموت و سوئیچ بی ام و
یکی از قابلیت های ریموت بی ام و خام و کددهی مجدد بر روی خودروی دیگر می باشد ، بنابراین قبل از پروگرام ریموت بی ام و کد خورده ، ابتدا می بایست ریموت استوک را با تجهیزات مخصوص خام نمود . ریموتهای بی ام و سری E و نیز سری F قابلیت خام و پروگرام مجدد دارند . ریموت تمام خودروهای گروه F قابلیت پروگرام بر روی یکدیگر دارند . به عنوان مثال می توان ریموت X3 را به خودروی X4 و متقابل پروگرام کرد . ریموتهای سه دکمه و چهار دکمه نیز در گروه F با همدیگر مچ و کددهی می گردند . یکی از مشکلات دسترسی به برد ریموت بی ام و ، چسبی است که دور تا دور ریموت را پلم نموده و ابتدا می بایست قاب ریموت شکافته شود تا بتوان به ریموت دسترسی پیدا کنیم ، لذا این کار نیاز به تجربه و دقت بالا دارد و هر گونه بی احتیاطی منجر به آسیب برد خواهد گردید . در صورتی که تمایل به خرید ریموت استوک دارید ، می بایست فرکانس ریموت خریداری شده با خودروی شما مچ و هماهنگ باشد ، در غیر این صورت ریموت فعال نخواهد شد . می توانید با مرکز جهت گرفتن مشاوره در ارتباط باشید
صفحه ساخت ریموت بنز