ساخت ریموت هیوندا_ساخت سوئیچ هیوندا_مرکز تخصصی تهران سوئیچ
یکی از خدمات تخصصی مرکز تهران سوئیچ ، پروگرام کددهی و ساخت سوئیچ ریموت و کلید کددار هیوندا می باشد که بیشترین در ایران هیوندا سوناتا سانتافه توسان جنسیس اکسنت آزرا گرانجور وراکروز النترا آوانته ورنا ولستر و خودروهای i30 i20 می باشند . کپی سوئیچ هیوندا مدلهای کلیدی تا سال 2010 و ساخت ریموت یدک هیوندا مدلهای کیلس ( هوشمند ) نسل جدید به صورت کاملا تخصصی با تجهیزات پیشرفته در مرکز تهران سوئیچ انجام می گردد . جهت کددهی ریموت هیوندا و ساخت سوئیچ یدک این خودرو در دو مدل کلیدی و کیلس نیاز به داشتن کد سوئیچ خودرو می باشد که مرکز بدون نیاز به استعلام با تجهیزاتی که در اختیار دارد کد را از ریموت خودرو استخراج می نماید . مالکین محترم خودروی هیوندا در نظر داشته باشند کلیه مراحل پروگرام سوئیچ هیوندا در مرکز تهران سوئیچ بدون نیاز به بازگشایی قطعه ای از خودرو در حداقل زمان ممکن ( حدود بیست دقیقه ) به صورت کاملا تخصصی انجام می گردد . خدمات مرکز تهران سوئیچ برای برند هیوندا که در ادامه توضیحات کامل ارائه می گردد :
1_تعریف و ساخت سوئیچ و ریموت تاشو برای هیوندا آزرا سوناتا توسان آوانته ورنا و سانتافه قدیم
2_حذف ، پاک و غیر فعال کردن ریموت و سوئیچ های مفقود و یا گم شده از سیستم خودروی هیوندا
3_تراش تیغه ، کلید و سوئیچ هیوندا با دستگاه پیشرفته تمام اتومات
4_بازگشایی و باز نمودن درب و روشن نمودن خودروی هیوندا در محل
5_تعویض قاب ، باتری و خام نمودن ریموت کیلس هیوندا
6_استخراج پین کد سوئیچ از سیستم خودروی هیوندا
مالکین محترم !! لطفا جهت کپی ریموت هیوندا به مراکز معتبر و تخصصی در این زمینه مراجعه بفرمائید . یکی از دغدهه های مرکز در موازات با کددهی سوئیچ هیوندا مدلهای کیلس ( اسمارت کی ) ، تراش تیغه اضطراری آن می باشد . بارها مشاهده گردیده پس از پروگرام ریموت کیلس هیوندا توسط مراکز غیر معتبر ، کلید اضطراری داخل ریموت ، تراش نخورده (دستگاهی جهت تراش تیغه و کلید ندارند) و متاسفانه مالک هم از کارائی آن مطلع نیست !! ( با این کلید می توان در شرایط اضطراری و مواقع خرابی باتری ریموت ، خودرو را روشن نمود ) و نیز پروگرام ریموت هیوندا به صورت غیر حضوری برای عزیزان مقیم در شهرستان صرفا با ارسال ریموت یدک امکان پذیر و عملی نمی باشد . قیمت و هزینه ساخت سوئیچ و ریموت هیوندا با توجه به تنوع محصولات متفاوت می باشد ، لطفا جهت آگاهی تماس حاصل بفرمائید
خدمات ساخت سوئیچ یدک هیوندا و بازگشایی درب خودرو برای هم وطنان تهرانی به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می گردد
شرح خدمات تهران سوئیچ برای گروه هیوندا :
ساخت سوئیچ هیوندا سوناتا : خودروهای هیوندا سوناتا از مدلهای سال 2006 وارد ایران و تا سال 2018 در بازار ایران موجود می باشند ، سوناتا از محصولات پرفروش گروه هیوندا می باشد ، ریموت و سوئیچ سوناتا به صورت کلید کددار ، ریموت و اسمارت کی می باشد ، سوناتا به سه دسته (nf_yf_lf) تقسیم می شود . ساخت سوئیچ هیوندا سوناتا تمامی مدل ها در مرکز ساپورت می گردد و برخی مدلهای سوناتا yf به صورت کلیدی و ریموت تاشوی 3 دکمه می باشد
ساخت ریموت هیوندا جنسیس : خودروی هیوندا کوپه در سه مدل کوپه کلیدی (سال 2007) و جنسیس کوپه اسمارت ( دو در ) در سال 2010 و هم چنین 2011 و نیز جنسیس سدان (چهار در ) در سال های بعد از 2011 در ایران یافت می شوند . کپی سوئیچ هیوندا جنسیس تمامی مدل ها در مرکز ساپورت و انجام می گردد . ریموت هیوندا جنسیس مدلهای دودر اسپورت به صورت 4 دکمه و مدلهای چهار در سدان به صورت ریموت 3 دکمه ارائه می گردد
ساخت سوئیچ هیوندا توسان : از دیگر محصولات پرفروش کمپانی هیوندا خودروی توسان می باشد ، این خودروی شاسی بلند از مدلهای سال 2007 وارد بازار ایران گردیده ، و تا آخرین مدل عرضه آن ادامه دارد . با توجه به تنوع محصولات توسان ، سوئیچ این خودرو به صورت کلید کددار در نسلهای قدیم و ریموت هوشمند در مدل های جدیدتر ارائه می گردد . کپی ریموت هیوندا توسان به صورت کاملا تخصصی در مرکز انجام می گردد
ساخت ریموت هیوندا سانتافه : سانتافه جزو اولین خودروهای شاسی بلند وارده در ایران می باشد ، سوئیچ سانتافه از سال 2010 به بعد اسمارت کی و یا به صورت سه دکمه تاشو می باشد . ریموت کی لس این خودرو از اواخر سال 2014 به صورت ریموت 3 دکمه با قاب مشکی بسیار شکیل ارائه می گردد . ساخت سوئیچ هیوندا سانتافه از 2006 تا آخرین مدل در مرکز ساپورت و کددهی می گردد (متاسفانه بعضا دیده می شود بر روی خودروی سانتافه کیلس دستی بسته می شود و این مطلب مانع از کددهی ریموت هیوندای اورجینال بر روی خودرو می گردد)
پروگرام ریموت هیوندا النترا : خودروی النترا نیز از خودروهای داغ بازار کیلس دستی است و در صورت نصب کیلس به صورت دستی ، قطعا مالک خودرو در آینده دچار مشکل خواهد شد ، سوئیچ و ریموت این خودرو هم به صورت کلید ( کمیاب ) و هم به صورت ریموت تاشو و نیز به صورت اسمارت کی در مدل های جدیدتر ارائه می گردد که مرکز کار کددهی سوئیچ یدک این خودرو را تا آخرین مدل انجام می دهد
ساخت سوئیچ هیوندا آزرا : خودروی آزرا از خودروهای پر طرفدار با قدرت موتور بالا ، در مدلهای سال 2006 وارد بازار ایران شد و ارائه گردید ، سوئیچ این خودرو به صورت کلید کددار تا 2010 ارائه می شود و ریموت آن به صورت یک ریموت 4 دکمه (بعضا سه دکمه ) می باشد . تراش تیغه آزرا با دستگاه CNC و تعریف سوئیچ و ریموت یدک آن کاملا در مرکز ساپورت می گردد
ساخت ریموت هیوندا اکسنت : خودروی اکسنت در مدلهای سال 2014 در ایران موجود می باشد ، این خودرو بیشتر در سیستم تاکسی رانی ایران استفاده می گردد ، ریموت این خودرو به صورت تاشو سه دکمه وکیلس سه دکمه نیو فیس با قاب قهوه ای رنگ ارائه می گردد
ساخت ریموت هیوندا سری i : خودروهای هیوندا سری i در بازار شامل خودروهای (i10_i20_i30_i40) می شوند ، ریموت این خودروها عموما سه دوکمه تاشو از بقل می باشد ، در نسل های جدیدتر ریموت این خودروها به صورت کیلس تولید و عرضه می شود ، ریموت تمامی این دسته خودروها در مرکز کددهی و برنامه ریزی می گردند
ساخت سوئیچ هیوندا آوانته : تمام خودروهای هیوندا آوانته قابلیت پروگرام ریموت ندارند ، در واقع از کمپانی ریموت برای این دسته از خودروها تولید نمی شود ، سوئیچ آوانته به صورت کلید کددار و ریموت آوانته یک ریموت دو دکمه می باشد
پروگرام سوئیچ هیوندا ورنا : خودروی ورنا نیز مانند آوانته می باشد و تماما قابلیت پروگرام ریموت ندارند ، این دو خودرو از خودروهای اولیه وارده به بازار ایران در گروه هیوندا می باشند
کددهی ریموت هیوندا وراکروز : این خودروی لوکس و گران قیمت از حدود مدلهای سال 2009 به بعد در ایران موجود می باشد ، شکل ریموت این خودرو منحصر به فرد و ویژه ، البته گران قیمت می باشد و هیچ نمونه چینی هم در بازار موجود نیست ، نام دیگر این خودرو IX55 می باشد و کددهی ریموت هیوندا وراکروز در مرکز صورت می پذیرد
ساخت ریموت هیوندا گرنجور : خودروی گرنجور در واقع نسل جدید و ارتقاء یافته خودروی هیوندا آزرا می باشد و نامش از سال 2012 به بعد از آزرا به گرانجور تغییر نموده است ، این خودرو به صورت سدان می باشد و شکل ریموت آن سه دکمه و به صورت انحصاری برای خودروی گرانجور تولید و عرضه گردیده . تعریف ریموت نیو فیس این خودرو در مرکز تا آخرین مدل انجام می گردد
کددهی ریموت هیوندا ولستر : خودروی هیوندا ولستر از محصولات شکیل هیوندا و از مدل 2013 به بعد در ایران موجود می باشد ، ریموت این خودرو به صورت اسمارت کی در نسل قدیم و جدید می باشد
خدمات تخصصی مرکز برای هیوندا
تراش تیغه سوئیچ هیوندا از روی شماره شاسی با دستگاه تمام اتوماتیک پیشرفته
یکی از اقدامات برجسته و ارزشمند مرکز در موازات فرآیند کددهی سوئیچ هیوندا ، تراش تیغه سوئیچ با دستگاه تراش تمام اتومات می باشد ، به همراه شماره شاسی در گروه هیوندا کدی ارائه می گردد (کی کد) که با ارائه این کد به دستگاه می توان بدون نیاز به حضور یک الگوی تراش خورده از سوئیچ خودرو ، تیغه را تراش داد
اهمیت دستگاه تراش تمام اتومات در سیستم کلیدی : در نظر بگیرید خودروی شما آزرا می باشد و تمام سوئیچ ها گم یا مفقود گردیده اند و جهت پروگرام سوئیچ هیوندا آزرا هم هیچ نمونه و یا الگویی برای کپی کلید ندارید تکلیف چیست؟ با توجه به حالت دنده شیار ماری در تیغه سوئیچ هیوندا آزرا ، تراش تیغه با روش های سنتی و دستگاه های نیمه اتومات مشکل و وقت گیر می باشد ، ابتدا می بایست با ابزار و امکانات کلیدسازی درب خودرو را به زحمت باز کرد و پس از خارج نمودن قفل درب آن را دمونتاژ نمود تا بتوان در مرحله بعد کلید را تراشید و پس از آن اقدام به کددهی سوئیچ هیوندا آزرا نمود ، در ضمن تیغه تراش خورده با این روشها مطمنا دقت و ظرافت تیغه تراش خورده توسط کمپانی را نیز نخواهد داشت ، با به کارگیری دستگاه تمام اتومات می توان با ارائه شماره شاسی تیغه سوئیچ را ظرف چند دقیقه با دقت تمام (دقت اولیه ) تراشید و پس از باز نمودن درب خودرو با سوئیچ تراش خورده ، جهت کددهی سوئیچ هیوندا آزرا در محل اقدام نمود
اهمیت تراش تیغه اضطراری برای ریموت های هوشمند : شاید پیش آمده باشد مواقعی که انرژی باتری ریموت خودروی شما به اتمام رسیده و با فشار دادن دکمه ریموت هیوندا ، قفل مرکزی عمل نمی نماید و کیلس ریموت هم از کار افتاده و قادر به باز نمودن درب خودرو نیستید ، چاره چیست ؟
داخل ریموت های هوشمند هیوندا تیغه تراش خورده ای قرار دارد ، جهت روشن نمودن خودرو ، کافی است تیغه را بیرون کشیده و درب خودرو را باز نمائید ، سپس در خودروهای اتاق قدیم ریموت را داخل هولدر قرار دهید ، با فشار دادن دکمه استارت خودرو روشن می گردد ، برای خودروهای کیلس نسل جدید ابتدا پدال ترمز را نگه داشته و ریموت را از قسمت انتها به صورت عمودی روی دکمه استارت فشار داده 10 ثانیه منتظر بمانید ، خودرو روشن خواهد شد
لذا باتوجه به مطالب عنوان شده فرآیند ساخت ریموت هیوندا زمانی قابل قبول و کامل می باشد که تیغه اضطراری نیز تراشیده و تحویل مالک خودرو گردد
استخراج کد سوئیچ با تجهیزات پیشرفته
جهت کپی سوئیچ هیوندا مدلهای کلیدی ، نیاز به کد سوئیچ 6 رقمی داریم . این کد غالبا با استعلام از نمایندگی ممکن می باشد . مرکز قادر است با تجهیزاتی که در اختیار دارد پین کد سوئیچ را به صورت تخصصی از خودرو استخراج نماید . بنابراین مالکین محترم نیاز به استعلام کد سوئیچ از هیچ مرکزی را ندارند . جهت کپی ریموت هیوندا نسلهای جدید نیز ، می بایست به کد سوئیچ خودرو دسترسی داشته باشیم . استخراج کد سوئیچ خودروهای نسل جدید ( مدلهای کی لس ) نیز در مرکز به صورت تخصصی انجام می گردد
پاک نمودن ریموت و سوئیچ هیوندا
در صورتی که ریموت خودروی هیوندای شما مفقود گردیده به راحتی می توان ریموت و سوئیچ های گم شده را از سیستم خودروی هیوندا غیر فعال نمود . قبل از پاک نمودن ریموت هیوندا ، ابتدا می بایست به پین کد سوئیچ خودرو دسترسی پیدا نمود ، که تهران سوئیچ با استفاده از دستگاه مخصوصی این پین کد را از سوئیچ ، ریموت و آنتن خودرو ( در اکثر خودروهای نسل قدیم و جدید ) استخراج می نماید . فرآیند پاک نمودن سوئیچ هیوندا در این مرکز با کد به دست آمده طی مراحلی از طریق سوکت دیاگ خودرو صورت می پذیرد
خام نمودن ریموت و سوئیچ هیوندا
ریموت های هیوندا در دومدل قدیم (سیستم کلیدی) و نسل جدید (ریموت کیلس) عرضه می گردد ، برای خام نمودن ریموت هیوندا در نسل جدید ، می بایست ریموت اورجینال موجود داشته باشیم ، ریموتهای چینی قابلیت خام و پروگرام مجدد را دارا نمی باشند ، ریموتهای نسل قدیم هم نیاز به خام نمودن ندارند و قابلیت کددهی مجدد دارند ، لذا از اقدامات دیگر مرکز خام نمودن ریموت هیوندا با دستگاه های مخصوص می باشد
بازگشایی درب هیوندا و روشن نمودن خودرو
مالکین محترمی که از برند خودروی هیوندا استفاده می نمایند شاید گاهی اوقات جا گذاشتن ریموت و یا سوئیچ را داخل خودرو و یا صندوق عقب تجربه نموده باشند ، در صورتی که ریموت و یا سوئیچ یدک هم موجود نداشته باشند ، روش بازگشایی درب هیوندا به چه صورت و با چه ابزاری ممکن خواهد بود ؟ آیا با شکستن شیشه و یا تخریب قفل میتوان نسبت به باز نمودن درب هیوندا اقدام نمود؟ بازگشایی درب هیوندا در مرکز تهران سوئیچ با کلید خود ماشین انجام می گردد
روش بازنمودن درب هیوندا در تهران سوئیچ بدین صورت است که پس از تماس مشتری ، مرکز پس از حصول اطمینان از تملک شخص تماس گیرنده نسبت به بازگشایی درب هیوندا اقدام نموده ، ابتدا یک تیغه از طریق شماره شاسی با دستگاه تمام اتومات می تراشد و پس از رویت مدارک خودرو و تشخیص هویت مالک خودرو درب را با تیغه تراش خورده از قبل بدون اعمال هیچ گونه آسیبی به در یا قفل و یا بدنه خودرو ، باز می نماید
ساخت سوئیچ و ریموت های تاشوی هیوندا
ساخت سوئیچ تاشوی هیوندا از خدمات دیگر مرکز تهران سوئیچ می باشد ، این خدمات برای خودروهای نسل قدیم گروه هیوندا ارائه می گردد که سیستم سوئیچ های آن ها به صورت کلید کددار و ریموت مجزا می باشد . خودروهایی از قبیل سوناتا ، آزرا ، سانتافه ، توسان ، آوانته ، ورنا و....ریموتهای تاشو به خاطر حجم کم تر و زیبایی بیشتر همیشه مورد توجه و استقبال مالکین محترم خودروها می باشد . ساخت ریموت تاشوی هیوندا در مدلهای متفاوت و شکیل به سفارش مشتری ارائه می گردند . تصاویر زیر دو نمونه از ریموتهای تاشوی شکیل ارائه شده توسط مرکز می باشد . بدیهی است ریموت ها با لوگوی هیوندا ارائه می گردند
ساخت سوئیچ کددار و پروگرام ریموت هیوندا
مدل سوئیچ خودروهای هیوندا تا سال 2010 عموما به این طرح در شیارهای مختلف می باشد ، جهت ساخت سوئیچ هیوندا نیاز به پین کد دسترسی به کامپیوتر خودرو داریم که عموما با تجهیزات مرکز قابل استخراج می باشد و نیازی به استعلام از نمایندگی نمی باشد . داخل پوسته پلاستیکی دسته یک میکرو چیپ قرار دارد که برای فعال سازی نیاز به برنامه ریزی آن می باشد . پروگرام سوئیچ هیوندا توسط دستگاه های تخصصی تعریف سوئیچ در مرکز انجام می گردد . تنها مراکزی می توانند کار ساخت سوئیچ هیوندا را انجام دهند که مجهز به دستگاه تراش کلید باشند ، جهت کددهی سوئیچ هیوندا ابتدا می بایست تیغه را با دستگاه تراشید ، و سپس اقدام به پروگرام سوئیچ هیوندا نمود ، در این مرکز تراش کلید با دستگاه CNC صورت می پذیرد ، پس از تراش تیغه ، تراشه ( چیپ ) الکترونیکی داخل آن با دستگاه دیاگ مخصوص برنامه ریزی می گردد . قبل از کپی سوئیچ هیوندا می بایست تمام سوئیچ ها در مرکز حضور داشته باشند ، چرا که در صورت عدم حضور سوئیچ های یدک غایب موقتا غیر فعال می گردند
پروگرام ریموت هیوندا نیز اقدامی است که به موازات آن به راحتی از سوکت دیاگ خودرو صورت می پذیرد . جهت ساخت ریموت هیوندا در مدل های قدیم نیاز به پین کد نمی باشد
کپی ریموت هیوندا مدلهای هوشمند ( کی لس )
ریموت هیوندای اسمارت در نسل های اولیه به شکل ریموت های دو و سه و چهار دکمه عکس اول سمت راست ارائه می گردد ، این ریموت ها اگر اورجینال و استوک باشند توسط مرکز خام می شوند ، فرآیند کددهی ریموت هیوندا برای این دسته از خودروها از طریق هولدر ریموت خودرو شکل می گیرد . هولدر ریموت ، قسمتی از خودرو می باشد که در واقع آنتن شناسایی ریموت در آن قسمت تعبیه گردیده و در مواقع اضطراری میتوان برای روشن شدن خودرو از آن استفاده نمود . جهت کددهی ریموت 3 دکمه اتاق قدیم می توان از ریموت 4 دکمه به همان طرح استفاده نمود
عکس های کناری سمت چپ تصاویر ریموت های نسل جدیدتر گروه هیوندا می باشند ، این ریموتها نیز اگر استوک باشند توسط مرکز تهران سوئیچ خام می شوند ، فرآیند ساخت سوئیچ هیوندا برای این دسته از طریق آنتن دور سوئیچ شکل می گیرد ، جهت کددهی ریموت هیوندا مدلهای نیو فیس نیاز به کد سوئیچ می باشد که همانطور که بالاتر توضیح داده شد ، مرکز این کد رو از سیستم خودرو با دستگاه های مخصوص استخراج می نماید . ساخت ریموت هیوندا در مدل های کیلس اقدامی است تخصصی که باید در مراکز معتبر صورت بپذیرد ، تمام مراحل ساخت سوئیچ هیوندا ، پاک و حذف ریموت ، و تراش تیغه مکانیکی داخل ریموت در مرکز تهران سوئیچ به صورت تخصصی و کامل صورت می گیرد و هیچ گونه نیازی به بازگشایی قطعه ای از خودرو نمی باشد .
لطفا صفحه ساخت سوئیچ کیا را دنبال بفرمائید
صفحه ساخت ریموت بنز